۳۷۰۰ خودرو عمومی در خراسان رضوی رایگان دوگانه‌سوز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: تاکنون ۳ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو عمومی در این استان به‌صورت رایگان گازسوز شدند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، علی‌اصغر اصغری در این باره گفت: تاکنون ۳ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو عمومی در این استان به‌صورت رایگان گازسوز شده‌اند و ۷۰۰ دستگاه خودرو نیز در نوبت گازسوز شدن قرار دارند.

وی افزود: هم‌اکنون ۵۰ کارگاه مجاز دوگانه‌سوز کردن خودروها در استان فعال است که از این تعداد، ۱۱ کارگاه امور مربوط به گازسوز کردن خودروهای عمومی را به‌صورت رایگان انجام می‌دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی ادامه داد: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه‌سوز کشور به آدرس GCR.NIOPDC.IR مراجعه و کد ملی، شماره تلفن همراه و سایر مشخصات را در سامانه مذکور ثبت کنند، همچنین نزدیک‌ترین کارگاه و زمان مراجعه را می‌توانند انتخاب کنند.

اصغری افزود: از آغاز تا پایان آذرماه امسال‌، ۴۲۴ میلیون و ۲۳۹ هزار و ۵۳۴ مترمکعب از این سوخت مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال‌ گذشته تغییر چندانی نکرده است.

وی تأکید کرد: رشد و توسعه صنعت سی‌ان‌جی به‌عنوان سوخت ملی کشور معیاری برای رشد و توسعه اقتصادی و زیست‌محیطی هر منطقه محسوب می‌شود و هر چه بیشتر بر ترویج و رونق‌دهی به مصرف سی‌ان‌جی در شهرها و روستاها اهتمام ورزیده شود، در کاهش آلودگی هوا و ایجاد هوای پاک مؤثرتر خواهد بود.

کد خبر 311310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =