رعایت اصول ایمنی و محیط زیست در اولویت اروندان است

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان بر رعایت حداکثری اصول ایمنی و حفاظت حداکثری از محیط زیست تاکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، جهانگیر پورهنگ دیروز (دوشنبه، ۱۹ اسفندماه) در نشست پیش‌بینی تولید نفت و گاز نیمه نخست سال ۹۹ میدان‌های این شرکت با قدردانی از اقدام‌های صورت گرفته در طرح مبارزه با ویروس کرونا در سطح شرکت بر توجه حداکثری به اصول و نکات بهداشتی اعلامی از سوی ستاد مبارزه با کرونا ویروس تاکید کرد.

وی افزود: برای انجام به‌موقع فعالیت‌های فنی - عملیاتی در راستای نگهداشت تولید در میدان‌های تحت مدیریت شرکت نفت و گاز اروندان، برنامه‌ریزی دقیق و همکاری و هماهنگی همه مدیریت‌های این شرکت نیاز است. در این راستا باید اساس همه فعالیت‌های آتی، رعایت اصول ایمنی و حفاظت حداکثری از محیط زیست به‌عنوان اولویتی مهم باشد.

در ادامه این نشست، با بررسی عملکرد تولید از مخازن و چاه‌های میدان‌های دارخوین، آزادگان جنوبی و جفیر در سال ۱۳۹۸، اقدام‌های انجام‌شده در این میدان‌ها تشریح و راهکارهای مناسب برای تولید صیانتی از مخازن و تداوم آن در سال ۹۹ ارائه شد.

همچنین ضمن مقایسه تولید کنونی با برنامه پیش‌بینی‌شده، مواردی همچون پروژه‌های مرتبط و مستقیم با تولید، نیازهای حفاری جدید، تعمیر چاه‌ها، خدمات فنی و عملیات‌های مورد نیاز چاه‌ها بررسی و برای رفع موانع پیش رو تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

کد خبر 300800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =