بررسی اقدام‌های پیشگیرانه نفت مناطق مرکزی در گستره ۱۰ استان

اقدام‌های نفت مناطق مرکزی در سه حوزه عملیاتی خود برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کمیته تخصصی مدیریت شرایط اضطراری بررسی، پایش و پیگیری شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت‌ ملی نفت ایران، نشست کمیته مدیریت شرایط اضطراری سطح ۳ (بالاترین سطح مدیریتی و تصمیم‌گیری) با حضور فرخ علیخانی، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید به‌عنوان جانشین رئیس کمیته شرایط اضطراری، حبیب‌الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به‌عنوان فرمانده صحنه، مانی عبدالله‌زاده‌راد، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی نفت به عنوان دبیر کمیته، ناصر مولایی، مدیر منابع انسانی و مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و دیگر اعضای این کمیته عصر دیروز (سه‌شنبه، ۲۰ اسفندماه) در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برگزار شد.

فرخ علیخانی در این نشست که به میزبانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برگزار شد، با بیان اینکه در شرکت ملی نفت ایران همسو با اجرای ابلاغیه‌های صادره از مراجع بالاتر، از همان روزهای نخست و بنابر اهمیت موضوع، نشست‌های متعدد تشکیل و وضع به‌صورت روزانه پایش می‌شود، گفت: بر این اساس مسائل هر بخش بررسی و راه‌حل‌ها تصمیم‌گیری، ابلاغ و پیگیری می‌شود.

پایش کارکنان شرکت نفت مرکزی در گستره ۱۰ استان کشور

رامین حاتمی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز در این نشست ضمن تشریح اقدام‌های پیشگیرانه که از ابتدای ورود ویروس کرونا به کشور در این شرکت آغاز شده است، اظهار کرد: خوشبختانه با این اقدام‌ها تاکنون مورد نگران‌کننده‌ای در این حوزه نداشته‌ایم و تولید گاز با تمام توان در حال انجام است.

وی همچنین با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی برای آموزش همکاران اجرایی شده است، تصریح کرد: ورود و خروج کارکنان این شرکت در ۱۰ استان و بخش‌های درگیر پایش‌شده و در این مسیر اقلامی مانند ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده به تعداد مورد نیاز تهیه و در بین همکاران توزیع شده است و به‌صورت دائمی در حال بررسی و تامین است.

حاتمی با بیان اینکه نشست‌ها و همایش‌ها در این شرکت لغو شده است و در ورودی ساختمان‌ها نیز تب‌سنجی انجام می‌شود، افزود: همه موارد ایمنی و بهداشتی مطابق با دستورعمل‌های صادر شده از سوی شرکت ملی نفت ایران اجرایی شده است.

 ۳۰ دستگاه تجهیزات کمک تنفسی خریداری می‌شود

حبیب‌الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در شرکت‌های تابع، بر ضرورت پایش مستمر و پیگیری اقدام‌ها تا پایان بحران کرونا تأکید کرد.

وی اظهار کرد: با هماهنگی و موافقت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و برای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، ۲۰ دستگاه تجهیزات کمک تنفسی خریداری می‌شود و در اختیار بیمارستان‌های دانشگاهی در اهواز به عنوان بیمارستان‌های معین ما برای خدمات دهی بیشتر به بیماران مبتلا به کرونا قرار می‌گیرد. در این زمینه ۱۰ دستگاه نیز برای استفاده در بیمارستان‌های نفت اضافه بر دستگاه‌های موجود تهیه می‌شود.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت افزود: همچنین به منظور تشخیص بهتر ویروس کرونا یک دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید برای بیمارستان نفت تهران و ۱۱ آمبولانس جدید و مجهز ویژه خدمات برای این بیماری خریداری و در بیمارستان تهران و مناطق عملیاتی نفت خدمات دهی خواهند کرد.

تشریح اقدام‌های اچ‌اس‌یی و تأکید بر رعایت نکات ایمنی

مدیر اچ‌اس‌یی شرکت ملی نفت ایران نیز به‌عنوان دبیر کمیته شرایط اضطراری در این نشست به تشریح اقدام‌های پیشگیرانه و عملیاتی این مدیریت و ابلاغیه‌های ارسالی به شرکت‌های تابع پرداخت.

مانی عبدالله‌زاده‌راد همچنین ضمن تشکر از همه کارکنان ستادی و عملیاتی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا و مقابله با آن گفت: از کارکنان درخواست می‌شود توجه ویژه‌ای به رعایت نکات ایمنی به‌ویژه در روزهای پایانی سال داشته باشند تا با تلاش همگانی حوادث کمتری در صنعت نفت داشته باشیم.

بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست ارتباط به صورت ویدئوکنفرانس با سه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق، غرب و زاگرس جنوبی برقرار شد و مدیران این سه شرکت نیز اقدام‌ها و برنامه‌هایشان برای مقابله با کرونا را تشریح کردند.

کد خبر 300887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =