تمهیدات شرکت گاز البرز برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

پنجمین نشست کارگروه شرکت گاز استان البرز برای مقابله با ویروس کرونا، به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین تقی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز، ضمن تأکید بر رعایت موارد بهداشتی و با اشاره به اقدام‌های انجام‌شده از سوی این شرکت پس از شروع شیوع ویروس کرونا، گفت: برای هر کارمند یک بسته بهداشتی خانواده تهیه ‌شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر سلامت خانواده تضمین شود، سلامت کارمندان نیز تأمین است، گفت: برای خانواده همکاران ارزش قائلیم و سلامت آنها سلامتی همکاران را در بردارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز اظهار کرد: ما با شجاعت همانند دیگر قشور زحمتکش جامعه با رساندن گاز به نحو ایمن، مطلوب و پایدار به منازل ملت شریف ایران، جان خود را به دست خواهیم گرفت تا آرامش در منازل برقرار باشد و دست همه همکارانم را در این راستا می‌فشارم، به‌ویژه نیروهای امداد، کنتورخوان و حراست که جانشان را درخدمت به مردم در کف دست گرفته‌اند و خدمت‌رسانی در زمینه گازرسانی به مردم را انجام می‌دهند.

تقی‌نژاد در پایان گفت: رعایت سه اصل ابتدایی، شما را در ابتلا به این ویروس ایمن می‌کند، شستن مداوم دست‌ها، دست نزدن به صورت و رعایت فاصله دو متر با افراد که می‌تواند شما را از ابتلا به این ویروس مصون دارد.

هرمز نوروزی، مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان البرز نیز گفت: برای کارکنانی که بیشترین تماس را با ارباب‌رجوع دارند، مانند امدادگران، به‌زودی لباس بهداشتی، ماسک و دستکش‌های مجهز تهیه خواهد شد. همچنین مقرر شده تا برطرف شدن کامل این ویروس، کنتورخوان‌ها به در منزل مراجعه نکنند و قبوض علی‌الحساب صادر شود.

کد خبر 301085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =