مردم نگران نباشند، سهمیه سوخت خودروها تا ۳۶۰ لیتر قابل ذخیره است

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: سهمیه سوخت خودروهای شخصی تا ۶ ماه و تا سقف ۳۶۰ لیتر قابل ذخیره است و مردم در این باره هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

فاطمه کاهی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا در این باره افزود: سقف در نظر گرفته شده محدود به سال ۹۸ نبوده و سهمیه‌های ذخیره‌شده در کارت‌های سوخت قابل انتقال و استفاده در سال ۹۹ نیز خواهد بود.

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم خودداری از ترددهای غیرضروری بین‌شهری و درون‌شهری، در صورت اتخاذ تصمیم‌های جدید این امکان وجود دارد که سقف ذخیره‌سازی در کارت‌های سوخت شخصی افزایش یابد.

وی با اشاره با اینکه سقف ذخیره‌سازی سوخت در کارت‌های هوشمند ۶ ماه (معادل ۳۶۰ لیتر) است، درباره نحوه ذخیره‌سازی سهمیه سوخت در کارت‌های هوشمند گفت: برای مثال اگر شخصی از زمان آغاز سهمیه‌بندی بنزین، مقدار ۲۴۰ لیتر سهمیه سوخت در کارت خود ذخیره داشته باشد، با اضافه شدن ۶۰ لیتر سهمیه فروردین ماه، سهم ذخیره او به ۳۰۰ لیتر افزایش می‌یابد.

کاهی افزود: ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها رأس ساعت صفر یکم فروردین‌ماه در کارت‌های هوشمند شخصی واریز خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: در صورت عادی شدن شرایط و تصمیم‌گیری در این باره از سوی مسئولان، سهمیه بنزین نوروزی هموطنان در ماه‌های آینده به کارت سوخت شخصی مالکان واریز شود.

کد خبر 301125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =