۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
  • کد خبر: 301498
‫تداوم خدمات نفت برای مقابله با کرونا در خوزستان

‫روند عملیات گندزدایی در مناطق مسکونی کلانشهر اهواز از سوی گروه‌های جهادی حوزه بسیج شهید تندگویان وزارت نفت - جنوب با همراهی سازمان بسیج اداره‌ها و کارمندی سپاه خوزستان ادامه دارد. ‬

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در ادامه عملیات ضدعفونی مناطق مسکونی کلانشهر اهواز در سال نو، مناطق مسکونی شهرک‌نفت، شهرک قائم، زویه، شیبان و تأسیسات نفتی آب‌تیمور، ناحیه صنعتی کارون، کارخانجات شرکت کارون (اهواز ۳ - اهواز ۵) و دکل فتح شرکت حفاری ایران گندزدایی و تست تب‌سنجی در منازل ساکنان و کارکنان در محیط‌های اداری و کارخانجات از سوی عوامل بهداشت انجام شد.

این عملیات از سوی دو اکیپ مجزای خودرویی افشانه‌دار از ساعت ۸ الی ۱۱ صبح و ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۳ شب، همه روزه تا مهار کامل بیماری ادامه یابد.

در اقدامی دیگر، کاروان شادی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت - جنوب نیز به مناسبت نیمه شعبان در مناطق مسکونی کارکنان صنعت نفت، مناطق محروم و پرجمعیت کلانشهر اهواز و همچنین به‌منظور تجلیل از زحمات مدافعان سلامت در بیمارستان بزرگ نفت برنامه‌هایی اجرا کرد.

حرکت نمادین خودروهای آذین‌بندی شده، پخش مولودی در مکان‌های مشخص، اجرای زنده سرود مدافعان سلامت توسط نوجوانان و سرود مهدوی با صدای همکاران بسیجی این حوزه، نورافشانی و اهدای گل به پرستاران و پزشکان بیمارستان را می‌توان از برنامه‌های برجسته این کاروان برشمرد.

کد خبر 301498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =