۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
  • کد خبر: 301535
عملکرد پایانه‌ میعانات گازی پارس جنوبی بررسی شد

مهم‌ترین فعالیت‌های انجام‌شده در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در سال ۹۸ و اقدام‌های مقابله‌ای با شیوع ویروس کرونا و نیز برنامه‌های آینده این بخش بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، تازه‌ترین وضع مقابله با شیوع ویروس کرونا، عملکرد سال ۹۸ و برنامه‌های سال ۹۹ پایانه میعانات گازی پارس جنوبی در نشستی با حضور مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌صورت ویدئوکنفرانس بررسی شد.

خبر دیگر از شرکت پایانه‌های نفتی ایران نیز مربوط به روال کاری کارکنان این شرکت است. مهدی باقری، رئیس روابط عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این زمینه با بیان اینکه فعالیت کارکنان زیرمجموعه وزارت نفت تابع قوانین و دستورعمل‌های این وزارتخانه است و ساعت کاری کارکنان طبق روال عادی در حال انجام است، افزود: اکنون نیروهای اقماری روزکار ۱۲ ساعت، نیروهای ساکن در جزیره خارک روزانه هشت ساعت و کارکنان  نوبت‌کار نیز طبق برنامه نوبت‌کاری فعالیت دارند.

به گفته وی، نیروهای ساکن، پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل نیز سر کار نمی‌روند، یا در صورت تمایل به اضافه‌کاری به فعالیت می‌پردازند. درخصوص نیروهای اقماری نیز که از  استان‌های پرخطر به جزیره خارک می‌آیند براساس بخشنامه ابلاغی وزارت نفت عمل شده‌ است.

رئیس روابط عمومی شرکت پایانه‌های نفتی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، فعالیت نیروهای اقماری با هدف کاهش تردد شیفت‌های کاری و استراحت‌های آنان به صورت توافقی و هماهنگی با رئیس مستقیم در مواردی به ۲۰ تا ۲۵ روز افزایش می‌یابد. برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تدابیر لازم در جزیره خارک اندیشیده شده تا از گسترده‌تر شدن دامنه ویروس کرونا جلوگیری شود.

کد خبر 301535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =