تشریح اقدام‌های ترابری نفت‌خیز جنوب در مقابله با کرونا

مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به‌صورت شبانه‌روزی در خط مقدم مقابله با شیوع ویروس کرونا مشغول خدمت‌رسانی است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مهران حسنوند، مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید این شرکت با بیان این مطلب به تشریح اقدام‌های انجام‌شده در زمینه مبارزه با گسترش ویروس کرونا پرداخت و اظهار کرد: این مدیریت هم‌زمان با ورود ویروس کرونا به کشور، اقدام‌های مؤثری را با همکاری بسیج و واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) مدیریت عملیات ترابری درباره پیشگیری از بیماری کووید-۱۹ آغاز کرد و تاکنون نیز ارائه خدمات خود را برای سلامت همکاران و خانواده آنها و همچنین ساکنان محیط پیرامونی به‌صورت شبانه‌روزی ادامه می‌دهد.

وی گفت: ضدعفونی روزانه همه اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها پس از هر بار سرویس، ضدعفونی و گندزدایی محوطه‌های کارگاهی و عملیاتی در سطح ناحیه صنعتی کارون و ساختمان‌های اداری به‌صورت روزانه، ضدعفونی مناطق شهری اهواز با هماهنگی بسیج شهید تندگویان و ضدعفونی خودروهای سبک و اتوبوس‌ها به‌صورت روزانه از اهم فعالیت‌های در دست اقدام است.

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه برای ضدعفونی واحدهای مختلف عملیاتی و تعمیراتی این مدیریت دستگاه کارواش سیار راه‌اندازی شده است، ادامه داد: کارشناسان اچ‌اس‌یی ستاد و مدیریت ترابری بر فرآیند ضدعفونی همه واحدها نظارت مستمر دارند.

حسنوند درباره اقدام‌های صورت گرفته برای حفظ سلامت کارکنان و محیط کاری این مدیریت توضیح داد: توزیع ۶ هزار و ۷۰۰ عدد ماسک بین کارکنان، توزیع ۲۰۰ لیتر الکل بین اداره‌ها و واحدها برای ضدعفونی دفاتر و خودروها و توزیع هزار و ۶۰۰ لیتر آب ژاول برای ضدعفونی محیط‌های اداری و عملیاتی و کارگاهی در سطح این مدیریت از اقدام‌های صورت گرفته برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محیط‌های کاری است.

وی گفت: همچنین پیام‌های آموزشی اچ‌اس‌یی درباره راه‌های مقابله و پیشگیری از ویروس کووید-۱۹ تهیه و توزیع و آموزش‌های حضوری به کارکنان اداری درباره راه‌های مقابله با انتشار ویروس کرونا و ضرورت رعایت اصول بهداشتی با همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت ارائه شده است.

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه تب‌سنجی از کارکنان اداری و برخی ادارات عملیاتی و تعمیراتی انجام می‌شود، گفت: کارکنان عملیاتی این مدیریت قبل از اعزام به مأموریت به دکل‌های حفاری و همچنین کارکنان برگشتی از دیگر استان‌ها به درمانگاه کارون برای غربالگری و تب‌سنجی معرفی می‌شوند، همچنین نیروهای عملیاتی به‌منظور اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کاهش یافته و کارکنان با بیماری‌های زمینه‌ای و جانبازان شیمیایی به‌صورت موقت ترخیص شده‌اند.

کد خبر 301601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =