پیاده‌سازی دستورعمل‌های مقابله با کرونا در مدیریت اکتشاف

مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در پیاده‌سازی دستورعمل‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا پیشگام است.

به گزارش شانا به نقل از  مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، چهل‌ویکمین نشست شورای مدیران اکتشاف دیروز (سه‌شنبه، ۲۶ فروردین‌ماه) با محوریت بررسی دستورعمل شماره ۳ ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با ویروس کووید۱۹ در صنعت نفت برگزار شد.

سیدصالح هندی، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در این نشست اظهار کرد: با توجه به تداوم این بیماری و همه‌گیر شدن آن، باید همه دستورعمل‌های بهداشتی با اقدام‌ها و برنامه‌ریزی‌های منسجم‌تر و اختصاصی‌تر و نیز با رویکرد علمی و مغزافزاری در ستاد و پروژه‌های مدیریت اکتشاف لحاظ شود.

وی با اشاره به بخشی از عملکرد و اقدام‌های موفق مدیریت اکتشاف در سال گذشته، اهداف و برنامه‌های مدیریتی و سازمانی جدید را با تأسی از سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی شرکت ملی نفت درسال ۹۹ تشریح و نیز ظرفیت‌های اجرایی و سازمانی مدیریت اکتشاف را مثبت و خوب ارزیابی کرد.

در همین حال، علیرضا انصاری‌فرد، رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران در این نشست با تشریح نسه نهایی و علمی پیاده‌سازی دستورعمل‌های بهداشتی صادره در سطح نفت برای مقابله با کرونا، از اقدام‌های زودهنگام و منسجم مدیریت اکتشاف در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

کد خبر 301756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =