اعلام نخستین کالابرگ الکترونیکی نفت سفید در منطقه زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از اعلام نخستین کالابرگ الکترونیکی نفت سفید در منطقه زاهدان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، محسن وزارتی در این باره گفت: همه خانوارهایی که تاکنون اطلاعات کارت بانکی آنها در سایت جدید تجارت آسان ثبت شده است، می‌توانند سهمیه نفت سفید خود را از فروشندگی محل دریافت کنند.

وی گفت: سهمیه هر خانوار در این مرحله ۲۰۰ لیتر است و از طریق کارت بانکی سرپرستان خانوار و دستگاه کارت‌خوانی که در اختیار فروشندگی نفت سفید محل قرار گرفته، قابل برداشت است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: با توجه به مهلت سه ماهه تعیین‌شده برای توزیع این مرحله، مردم به‌صورت تدریجی، بدون ازدحام و با رعایت نکات بهداشتی برای دریافت نفت سفید به شعب توزیع‌کننده مراجعه کنند.

وزارتی تأکید کرد: کسانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سامانه نفت سفید خانوار نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی  newtejaratasan.niopdc.ir اطلاعات کارت بانکی و کدپستی خود را ثبت کنند.

وی تصریح کرد: سرپرست خانوار هنگام مراجعه برای دریافت سهمیه نفت سفید، حتماً کارت بانکی ثبت‌شده در سامانه با میزان اعتبار لازم برای خرید فرآورده را همراه داشته باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان درباره قیمت نفت سفید نیز گفت: توزیع نفت سفید در شعب توزیع‌کننده بر اساس نرخ مصوب در کل کشور به قیمت هر لیتر یک‌هزار و ۵۰۰ ریال انجام می‌شود.

کد خبر 301757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =