۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
  • کد خبر: 301910
فعالیت ۷۴ آزمایشگاه در بخش سیالات ملی حفاری

۷۴ آزمایشگاه مختص دستگاه‌های حفاری در بخش سیالات شرکت ملی حفاری ایران فعالیت دارد که با توجه به اقماری بودن کار روی دکل‌ها، در مجموع نزدیک به ۳۰۰ نفر آزمایشگر در آنها انجام وظیفه می‌کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، امیدعلی ممبینی‌ گوداژدر، معاون مدیریت سیالات شرکت ملی حفاری ایران ضمن تبریک به مناسبت روز آزمایشگر اظهار کرد: گرچه این روز متعلق به علوم آزمایشگاهی و تحقیقات پزشکی است اما بهانه‌ای است تا از آزمایشگران دیگر بخش‌های آزمایشگاه‌های صنعتی با توجه به گستردگی و اهمیت کار آنان نیز تجلیل شود.  

وی افزود: این شرکت چند آزمایشگاه از جمله آزمایشگاه سیمان و انگیزش (مواد و سیمان) در حوزه مدیریت مواد و سیالات، آزمایشگاه تخصصی شیمی در مدیریت امور مهندسی، مواد متریال در مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت و یک آزمایشگاه مجهز در بخش آموزش و تجهیز نیروی انسانی در مدیریت منابع انسانی دارد که از شماری آزمایشگر و کارشناس آزمایشگاهی مجرب برخوردارند.  

معاون مدیریت سیالات شرکت ملی حفاری ایران برخورداری از آزمایشگاه‌های تخصصی مرتبط با سیالات حفاری، مواد و افزایه‌های شیمیایی و همچنین نخستین آزمایش مواد معدنی و آلی که از چاه‌ها خارج می‌شود، متریال ساخت قطعات و تجهیزات کاربری در صنعت حفاری در پاسخگویی به نیازهای عملیاتی و خدمات جانبی حفاری را مزیت و شاخصی مهم عنوان کرد و گفت: این بخش‌ها خدمات خود را با بهره‌مندی از کارشناسان باتجربه و دانشگاهی ارائه می‌دهند.  

ممبینی‌ گوداژدر که خود سال‌ها به عنوان آزمایشگر و کارشناس سیال در شرکت به‌ کار اشتغال داشته است، اظهار کرد: آزمایشگران شرکت ملی حفاری ایران در آزمایشگاه‌ها، دستاوردهای قابل توجهی در صنعت حفاری داشته‌اند که همواره مورد توجه آزمایشگاه‌های دانشگاه و مرکز پژوهشگاه صنعت نفت بوده است.

کد خبر 301910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =