‫اولویت‌های کاری نفت و گاز گچساران در سال جهش تولید‬

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، اولویت‌های کاری امسال این شرکت را برشمرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، هوشنگ صیدالی تصریح کرد: برنامه‌های عملیاتی و اجرایی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در قالب ۲۹ طرح هدف‌گذاری شده است که با تلاش کارکنان تا پایان سال برای به ثمر رساندن آن کوشش مضاعف خواهیم داشت.

وی گفت: پیگیری و راه‌اندازی پروژه‌های جمع‌آوری گازهای مشعل به‌منظور تامین خوراک پالایشگاه بیدبلند از برنامه‌های امسال خواهد بود که مقداری از گازهای جمع‌آوری‌شده برای فشارافزایی و تزریق در میدان‌های گچساران و بی‌بی حکیمه مصرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: رفع نواقص و راه‌اندازی مخازن، پیگیری و تسریع در احداث پروژه‌های فرآیندی در واحدهای نمک‌زدایی، تعمیر توربین‌ها و راه‌اندازی تلمبه‌خانه نفت خام از دیگر برنامه‌های این شرکت در سال ۹۹ است.

صیدالی از تولید و ارسال مقادیر زیادی گاز مایع به پتروشیمی بندر امام در آینده نزدیک خبر داد و گفت: صنعت نفت همسو با فعالیت در جبهه اقتصادی و تولید پایدار، در خدمت‌رسانی به جامعه و مردم محیط‌های پیرامونی در حد توان و چارچوب مقررات تلاش می‌کند.

وی گفت: رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در محیط کار و تدابیر لازم برای حفظ سلامت کارکنان تا شکست کامل ویروس کرونا از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال جدید به شمار می‌رود.

کد خبر 302005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =