منطقه ویژه پارس از مناطق پیشرو در مقابله با ویروس کروناست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن اشاره به اجرای برنامه‌های مدون در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس‌ توسط مسئولان این منطقه پیش از شناسایی نخستین بیمار کرونایی در کشور، گفت: منطقه ویژه پارس از مناطق پیشرو در مبارزه با کروناست.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سعید کشمیری  امروز (چهارشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) در نشست کمیته مدیریت ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه پارس با حضور مدیران ارشد بهداشت و درمان و صنعت نفت ضمن اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح منطقه ویژه پارس و قدردانی از فعالیت‌های انجام شده، گفت: منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که شامل شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی است خوشبختانه حتی پیش از اینکه نخستین بیمار کرونایی در کشور شناسایی شود برنامه‌های مدونی را اجرا کرده بودند و پس از آغاز به‌کار ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا برنامه‌های مدنظر را به نحوی مطلوب در اولویت کاری خود قرار دادند.

عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر نیز در جمع مدیران صنایع نفت، گاز و پتروشیمی گفت: منطقه ویژه پارس، منطقه خاصی در ایران است، به‌صورتی که نیروهای متخصص از سراسر ایران در اینجا حضور دارند و اقدام‌های خوب سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در مدیریت شرایط منطقه سبب شد که وضع این منطقه با این میزان ریسک بالا وضع سفیدی باشد.

وی افزود: ارزش اقدام‌های صنعت نفت در مهار کرونا در منطقه زمانی مشخص می‌شود که سفید بودن وضع منطقه پارس‌جنوبی همسو با کاهش نیافتن تولید در این منطقه اتفاق افتاده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: رابطه صنعت نفت و استان بوشهر در هم تنیده است که در زمان‌های حساس باید نیازهای یکدیگر را رفع و رجوع کنند.

کد خبر 302085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =