توزیع الکترونیکی سوخت ادوات کشاورزی در منطقه کرمانشاه اجرایی شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از حذف کالابرگ و توزیع الکترونیکی سوخت ادوات کشاورزی با استفاده از زیرساخت‌های بانکی در سطح این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، فریدون یاسمی گفت: پس از راستی‌آزمایی ادوات کشاورزی با هماهنگی سازمان‌های ذی‌ربط، تعداد آنها از ۳۱ هزار به ۲۵ هزار و ۴۸۰ دستگاه تراکتور رسیده است.  

یاسمی با تاکید بر کاهش ۶ هزار دستگاه ادوات کشاورزی در طرح پایش افزود: پارسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، ۱۲ میلیون لیتر نفت‌گاز عرضه شده به ادوات کشاورزی با کاهش همراه بوده است.

وی هدف از اجرای این طرح را مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی در استان، کنترل بیشتر و نظارت بر مصرف درست فرآورده‌های نفتی، منطقی کردن مصرف سوخت و کاهش تردد مالکان در سطح این منطقه عنوان کرد.

یاسمی تاکید کرد: در این طرح شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط از جمله سازمان تعاون روستایی و جهاد کشاورزی در بازدید و ثبت مشخصات فنی ادوات کشاورزی در فرم ویژه برچسب راستی‌آزمایی نصب می‌کند.

وی تصریح کرد: براساس نتایج راستی‌آزمایی و سطح زمین زیرکشت، سوخت مورد نیاز کشاورزان، تعیین و به ۴۳۳  فروشندگی‌ روستایی ارسال و در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

یاسمی با قدردانی از همکاری صاحبان ادوات کشاورزی و اداره‌های مرتبط در اجرای این طرح گفت: با ایجاد وحدت رویه یکسان و جلوگیری از سلیقه‌های مختلف، برنامه‌ریزی برای توزیع نفت‌گاز از طریق فروشندگی‌های عرضه روستایی هر بخش، ضمن صیانت از این سرمایه ملی از تضییع حقوق صاحبان ادوات کشاورزی و قاچاق فرآورده‌های نفتی نیز جلوگیری می‌شود.

کد خبر 302269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =