ابلاغیه شرکت ملی نفت درباره بیمه تکمیلی مشاغل پیمانکاری

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در ابلاغیه‌ای درباره تامین پوشش بیمه تکمیلی برای کارکنان پیمانکاری، تهیه فهرست قراردادها و کارکنان پیمانکاری را به مدیران ستادی و مدیران‌ عامل شرکت‌های تابع سپرد.

به گزارش شانا، براساس ابلاغیه نهم اردیبهشت‌ماه مسعود کرباسیان، پوشش بیمه تکمیلی درمان مشاغل پیمانکاری پیمان‌های مستمر غیر پروژه‌ای، عیناً با تعهدها و شرایط یکسان با پوشش بیمه‌ای کارکنان قرارداد مدت موقت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این ابلاغیه کارفرما را موظف به تأمین ۸۰ درصد هزینه بیمه تکمیلی کارکنان پیمانکار کرده است و تنها ۲۰ درصد هزینه‌های این پوشش بیمه‌ای توسط فرد شاغل پرداخت خواهد شد.

مدیران ستادی و مدیران عامل شرکت‌های تابع موظف شده‌اند پس از تهیه فهرست قراردادها و کارکنان پیمانکاری مشمول این قانون و گرفتن تأییدیه آن از مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، ابلاغیه فوق‌الذکر را به پیمانکاران ابلاغ کنند تا در زمینه عقد قرارداد بیمه تکمیلی برای کارکنان طرف قرارداد خود اقدام لازم را به عمل آورند.

براساس این گزارش، ضوابط جدید حقوق و دستمزد و بیمه تکمیلی کارکنان پیمانکاری نفت در سال گذشته با حمایت وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در دستور کار قرار گرفت و در تاریخ ۱۴ اسفند ۹۸ از سوی وزیر نفت ابلاغ شد.

کد خبر 302330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =