نظرسنجی از کارکنان مدت‌موقت درباره کیفیت خدمات بیمه تکمیلی

با توجه به نظارت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی بر ارائه بهینه و کیفی خدمات بیمه تکمیلی به کارکنان صنعت نفت، از کارکنان قرارداد مدت موقت وزارت نفت در این باره نظرسنجی می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، علیرضا ترابی، مدیرکل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی گفت: با تأکید فرزین مینو، معاون وزیر نفت و با توجه به مصوبات شورای اداری استخدامی وزارت نفت در زمینه لزوم بهره‌مندی کارکنان مدت موقت از سطح مطلوب «خدمات بیمه درمان تکمیلی، عمر و حوادث»، درباره کیفیت ارائه خدمات یاشده از کارکنان نظرسنجی می‌شود.

وی با بیان اینکه دریافت دیدگاه همکاران در قالب نظرسنجی گسترده و یکپارچه در این زمینه ضروری به نظر می‌رسد، افزود: نتایج رضایت‌سنجی و بررسی دیدگاه‌های مثبت و منفی همکاران، در تدوین بسته جدید بیمه درمان تکمیلی که از وظایف معاونت است، مؤثر خواهد بود.

به گفته مدیرکل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی، با توجه به پایان قرارداد بیمه درمان تکمیلی در دی‌ماه امسال، منابع انسانی چهار شرکت اصلی تا پایان شهریور فرصت دارند دیدگاه‌های همکاران از طریق شیوه‌های استاندارد و روزآمد را دریافت و نتایج را برای بررسی به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ارسال کنند.

ترابی گفت: با توجه به نظارت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی بر ارائه بهینه خدمات بیمه تکمیلی، کارکنان قرارداد مدت موقت ‌می‌توانند دیدگاه‌های خود را در خصوص «سقف تعهدات و زمان بازپرداخت هزینه‌های درمانی»، «میزان فرانشیز»، «سطح دسترسی به مراکز طرف قرارداد»، «دارو و خدمات زیر پوشش» و «میزان رضایت از ارائه خدمات بیمه تکمیلی از پارسال تاکنون» به منابع انسانی شرکت خود اعلام کنند تا نتایج نظرسنجی پس از تجمیع، برای هرگونه تصمیم‌گیری به معاونت ارسال شود.

کد خبر 306229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =