۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
  • کد خبر: 302356

تازه‌های نفت

۱۰ اردیبهشت‌ماه
تازه‌های نفت

صدور ابلاغیه‌ای از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درباره پوشش بیمه تکمیلی کارکنان پیمانکار، برگزاری نشست تشریح و بررسی مدل نرم افزاری شرکت ملی نفت برای مقابله با کرونا، ارائه گزارش عملکردی از واحد خدمات مهندسی تعمیرات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، بررسی وضع پروژه‌های پایانه نفتی خارک و آغاز اجرای پروژه پژوهشی مدیریت دانش در شرکت ملی حفاری ایران، تازه‌های خبری شرکت ملی نفت ایران در ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال است.

**مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در ابلاغیه‌ای، تهیه فهرست قراردادها و کارکنان پیمانکاری را برای تامین پوشش بیمه تکمیلی این کارکنان، به مدیران ستادی و مدیران‌ عامل شرکت‌های تابع سپرد و آنان مؤظف شده‌اند پس از تهیه فهرست قراردادها و کارکنان پیمانکاری مشمول این قانون و گرفتن تأییدیه آن از مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، ابلاغیه را به پیمانکاران ابلاغ کنند تا در زمینه امضای قرارداد بیمه تکمیلی برای کارکنان طرف قرارداد خود اقدام لازم را انجام دهند.

**نشست تشریح و بررسی مدل نرم افزاری مقابله با ویروس کرونا (کووید-۱۹) و تاثیر آن بر پایداری عملیات و تولید شرکت ملی نفت ایران امروز برگزار و در جریان آن، جدیدترین نسخه مدل نرم‌افزاری مقابله با کرونا که به همت کمیته مدیریت شرایط اضطراری سطح ۳ این شرکت تدوین شده است، تشریح شد.

**شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گزارشی از عملکرد واحد خدمات مهندسی تعمیرات خود در سال ۹۸ ارائه داد که بر اساس آن، با برنامه‌ریزی انجام تعمیرات در سه بخش تاسیسات فرآورشی، تجهیزات فرآیندی و ماشین‌آلات دوار بالای 4 هزار اسب‌بخار، در این بازه زمانی ۲۰ کارخانه فرآورشی، ۶۷ دستگاه ماشین‌آلات دوار، ۱۲۲ تجهیز و ۱۱ دستگاه مولد برق اضطراری تعمیر اساسی شده و اکنون نیز ۷۲ دستگاه ماشین فرآیندی دیگر در حال تعمیر اساسی است.

**شرکت پایانه‌های نفتی ایران خبر داد که آخرین وضع پروژه‌های پایانه نفتی خارک در بخش‌های مختلف اعم از ذخیره‌سازی، خطوط لوله و اسکله‌های صادراتی، دیروز (۹ اردیبهشت‌ماه) از طریق برگزاری جلسه به‌صورت ویدئوکنفرانس با پایانه خارک، بررسی شده است.

**شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرد اجرای پروژه پژوهشی مدیریت دانش در این شرکت آغاز شده است. این پروژه پس از تصویب شورای عالی پژوهش تعریف و پس از فراخوان و داوری، دانشگاه شهید بهشتی به‌عنوان مجری آن تعیین و نسبت به عقد قرارداد با این دانشگاه اقدام شد. شرکت ملی حفاری ایران از سال ۹۱ در ارزیابی‌های سازمان‌های دانشی برتر (MAKE) که در ایران به نمایندگی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، حضور می‌یابد و در این حوزه رتبه‌های قابل‌توجهی نیز کسب کرده است.  

**امروز ۱۰ اردیبهشت‌ماه، روز خلیج فارس است. این روز بر همه کارکنان شریف صنعت نفت به‌ویژه دریادلان شاغل در پهنه خلیج فارس گرامی باد.

کد خبر 302356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =