شاخص قابلیت اطمینان فازهای ۱۷ و ۱۸ به ۹۹.۴ درصد رسید

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با انجام اقدام‌های مؤثر و برنامه‌ریزی دقیق، شاخص قابلیت اطمینان فازهای ۱۷ و ۱۸ مجتمع گاز پارس جنوبی به ۹۹.۴ درصد رسیده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن اسعدی اظهار کرد: با توجه به رویکرد تفکر سیستمی و تمرکز بر برنامه‌ریزی فعالیت‌ها در کسب موفقیت‌ها در همه ادارات پالایشگاه هفتم، شکل‌گیری تیم تحلیل سیستم‌ها در پالایشگاه قبل از فرآیند تحویل و تحول از سال ۹۴ آغاز شد.

وی افزود: ما به‌عنوان تنها پالایشگاه جدید تحویل و تحول‌شده به مجتمع در سال ۱۳۹۷، به‌طور داوطلبانه در برنامه‌ریزی مدیریت راهبردی مجتمع ورود و نتایج عملکردی رو به رشدی را در سال ۹۷ تجربه کردیم.

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: با وجود فعالیت‌های باقی‌مانده طرح و با تلاش‌های همه‌جانبه و فراگیر همه همکاران در پالایشگاه، خوشبختانه همه شاخص‌ها در سال ۹۸ نیز روند رشد و بهبود خود را ادامه دادند.

به گفته اسعدی، پارسال شاخص قابلیت اطمینان به ۹۹.۴ درصد ارتقا یافته است.

وی تأکید کرد: شاخص حوزه تولید به‌خصوص تحقق محصولات با ارزش افزوده پروپان و بوتان نیز افزایش چشمگیری داشته است و شاخص میزان رضایتمندی مشتریان نیز به ۹۶.۵۳ درصد ارتقا یافته و شاخص‌های  اچ‌اس‌یی، نگهداشت و کیفیت محصولات نیز روند صعودی داشته‌اند. تمامی تلاش خود را برای ادامه این روند نیز در سال جاری به‌کار خواهیم بست.

کد خبر 302488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =