سرپرست اداره کل امور سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت منصوب شد

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در حکمی، اسماعیل کبوتران را به‌عنوان سرپرست اداره کل امور سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی این معاونت منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، در حکم فرزین مینو خطاب به کبوتران آمده است:

«با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست اداره کل امور سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی» منصوب می‌گردید. امید است با اجرای به‌موقع وظایف و مسئولیت‌های محوله به ویژه طرح‌های «ارتقای نظام سلامت صنعت نفت» و «بهبود وضع ورزش همگانی کارکنان و خانواده‌ها و تسهیل دسترسی آنان به اماکن ورزشی» نقشی موثر در افزایش سطح سلامت و ایجاد رضایت کارکنان و خانواده‌ها ایفا نمایید.»

مینو در حکم جداگانه‌ای از تلاش‌های غلامرضا شاه‌کرمی در مدت زمان تصدی این سمت قدردانی و وی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

در حکم مینو خطاب به شاه‌کرمی آمده است:

«با عنایت به ابلاغیه وزیر محترم نفت به شماره ۲۹۹-۲/۲۰ مورخ ۹۷.۵.۶ درباره محدودیت چهارساله جهت عهده‌داری سمت‌های مدیریتی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی» منصوب می‌گردید.

فرصت را مغتنم شمرده از خدمات جنابعالی در مدت تصدی مسئولیت مدیرکل امور سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی قدردانی و تشکر نموده و امید است با استعانت از خداوند متعال در انجام وظایف و امور محوله موفق و موید باشید.»

کد خبر 302632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =