انتشار فراخوان احداث جایگاه‌های سی‌ان‌جی و بنزین در زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از انتشار فراخوان احداث جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) و بنزین در شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، محسن وزارتی در این باره گفت: ثبت‌نام برای احداث جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی و دومنظوره سی‌ان‌جی و بنزین از ۱۳ اردیبهشت‌ماه آغاز شد و متقاضیان دارای صلاحیت می‌توانند از طریق مراجعه به ستاد منطقه، مدارک ثبت‌نام را ارائه دهند.

وی افزود: محدودیتی برای واگذاری این جایگاه‌ها وجود ندارد و واجدان شرایط که دارای زمین در مسیرهای پیش‌بینی شده در زاهدان هستند می‌توانند ثبت‌نام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان درباره واگذاری جایگاه‌های دومنظوره نیز گفت: مجوز احداث چهار جایگاه دومنظوره در شهر زاهدان دریافت شده است و متقاضیان بخش خصوصی می‌توانند با ارائه مدارک لازم، ثبت‌نام کنند.

وزارتی، مهلت ثبت‌نام و ارائه مدارک از سوی متقاضیان را دوم خردادماه اعلام کرد و افزود: اشخاص متقاضی از تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم (۱۳ اردیبهشت‌ماه) به‌مدت ۲۰ روز یعنی تا دوم خرداد مهلت دارند ثبت‌نام کنند.

وی، دارا بودن زمین، سرمایه لازم برای احداث جایگاه، خرید تجهیزات و نزدیک بودن مکان احداث به خطوط اصلی گاز را از شرایط ضروری برای ثبت‌نام ذکر کرد.

کد خبر 302653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =