توزیع بیش از ۴ میلیون لیتر گازوئیل در بخش کشاورزی دیواندره

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از توزیع بیش از ۴ میلیون لیتر گازوئیل در بخش کشاورزی شهرستان دیواندره خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش در این باره گفت: با همکاری فرمانداری با شرکت ملی پخش منطقه کردستان برای سوخت‌رسانی مطلوب و افزایش زیرساخت‌های آن، عملکرد مناسبی خواهیم داشت.

وی ضمن اشاره به شرایط ناحیه دیواندره از لحاظ فعالیت‌های کشاورزی و وجود صنایع مختلف افزود: در دو ماه نخست امسال بیش از ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر گازوئیل در میان بهره‌برداران بخش کشاورزی در سطح این شهرستان توزیع شده است.

گیتی‌منش با اشاره به فعالیت ۶ هزار و ۱۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین در سطح این شهرستان تاکید کرد: با تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌های متولی بحث پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی نیز انجام شده است تا عملیات تحویل الکترونیکی نفت‌گاز بخش کشاورزی نیز از ابتدای تیرماه محقق شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعال بودن ۹ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سی‌ان‌جی در ناحیه دیواندره گفت: عملیات احداث سه جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی نیز در دست اقدام است که با توجه به تعداد مجاری عرضه موجود تلاش منطقه بر جانمایی و گستردگی جغرافیایی مطلوب این جایگاه‌ها به‌منظور دسترسی بهتر شهروندان به دریافت خدمات است.

کد خبر 303496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =