ثبت ۲ میلیون ساعت کار بدون حادثه در گاز چهارمحال‌وبختیاری

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری از انجام بیش از ۲ میلیون ساعت کار بدون حادثه در پروژه‌های مختلف شرکت گاز استان به‌ویژه در مناطق سخت‌گذر خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیامک حیدری در بازدید از پروژه‌های گازسانی شهر بازفت و باقیمانده روستاهای پیرامونی شهرستان کوهرنگ، از اعتبار حدود ۴۸ میلیارد تومانی اختصاص یافته به پروژه‌های در حال اجرای این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۹۴ تاکنون تعداد ۱۸ روستای این شهرستان در مناطق سخت‌گذر گازرسانی شده‌اند و تلاش برای گازدار شدن ۲۹ روستای دیگر با توجه به تمام محدودیت‌ها ادامه دارد.

وی به انجام بیش از ۲ میلیون ساعت کار بدون حادثه در پروژه‌های مختلف شرکت گاز استان به‌خصوص در مناطق سخت‌گذری از جمله گردنه چهارطاق شهرستان لردگان با عرضی کمتر از ۳.۵ متر و داشتن دره‌هایی عمیق بالغ بر ۳۰۰ متر اشاره و ابراز امیدواری کرد که با بهره‌برداری به‌موقع از پروژه‌ها، زمینه تحقق شعار سال فراهم شود.

در حاشیه این بازدید، موسویان، رئیس واحد اچ‌اس‌یی شرکت گاز استان از اقدام‌های انجام‌شده این واحد از جمله صدور ۷۶۰۰ مورد پروانه کار گرم، ۹۲ مورد بازدید از پروژه‌های اجرایی و همچنین ۷۱۶ مرد بازدید از ایستگاه‌های تقلیل فشار و تأسیسات دیگر در سال ۹۸ خبر داد و گفت: آموزش گروه‌های هدف از جمله مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز نظامی و انتظامی و... از اقدام‌های بسیار ارزنده‌ای بود که با تشکیل کارگروه‌های مختلف و در راستای پیشگیری از حوادث ناشی از گاز طبیعی انجام شد.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجادشده در برگزاری آموزش‌های حضوری لازم است قالب آموزش‌ها به سمت فضای مجازی سوق داده شود.

کد خبر 303512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =