توزیع‌ الکترونیکی نفت‌ سفید در منطقه تربت حیدریه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه از اجرای طرح توزیع الکترونیکی نفت‌ سفید از ابتدای خردادماه امسال در این منطقه خبر داد و گفت: از نظر زیرساخت‌های بانکی مواردی پیش آمده که در حال پیگیری و رفع آن هستیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، جواد بلندی از زحمات کارکنان منطقه در اجرای این طرح تقدیر و تشکر کرد و تسریع در رفع موارد موجود به منظور تسهیل در امور مشتریان و تکریم ارباب رجوع و همچنین فعال بودن مجاری عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی را مورد تأکید قرار داد.

بلندی با اشاره به رفع محدودیت‌های‌ سفر و بازگشایی اماکن تفریحی‌ و زیارتی، لزوم تشدید بازدید گروه‌های کنترلی‌ و نظارتی و رعایت دستورعمل‌های بهداشتی در سطح مجاری عرضه‌ سوخت در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد.

مدیر منطقه تربت حیدریه از کاهش مصرف سوخت مایع و سی‌ان‌جی در سطح منطقه در دو ماه ابتدای امسال خبر داد و گفت: در این دو ماه با فعال شدن تعدادی از صنایع، مصرف نفت کوره با ۲۷ درصد افزایش همراه بوده است.

وی یکی از دلایل مهم کاهش مصرف انواع سوخت در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل را محدودیت در ترددها و توجه مردم به رعایت دستورعمل‌های بهداشتی در پیشگیری از شیوع کرونا بیان‌ کرد.

کد خبر 303759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =