فرهنگ تعهد و مسئولیت‌پذیری در پایانه‌های نفتی نهادینه شده است

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر لزوم توجه به تحول فرهنگ سازمانی تأکید کرد و گفت: کارهای بزرگ سال‌های اخیر کارکنان در بخش‌های مختلف نشان از نهادینه شدن فرهنگ تعهد و مسئولیت‌پذیری در این مجموعه دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز در نشست بررسی وضع فعالیت‌های فرهنگی این شرکت گفت: پایانه‌های نفتی سازمانی است ماموریت‌گرا که نقش و مأموریتش کمک به تداوم تولید نفت و گاز کشور است، این مأموریت باید به‌موقع و در شرایط ایمن و مطابق با استانداردهای بین‌المللی انجام شود.

وی افزود: انجام بهینه این مأموریت‌ها مستلزم چند هدف عمومی و تخصصی است که کلیدی‌ترین وظیفه شرکت پایانه‌های نفتی ایران استمرار جریان صادرات نفت و میعانات گازی کشور است و باید از گسست تأمین زنجیره انرژی کشور جلوگیری کنیم، ذی‌نفعان ما بسیار باید مورد توجه قرار گیرند و این شرکت به‌عنوان یک سازمان چابک در نوک پیکان صنعت نفت در حوزه‌های مختلف عملیاتی نقش ایفا می‌کند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف، ایجاد تحول برای چابک‌سازی و پیشرفت جایگاه سازمانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران است و برای این منظور اهداف عمومی و تخصصی و برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده داریم؛ در بخش عمومی، هر مدیریت باید نشان دهد که در پایان سال کیفیت و بهره‌وری را بالا برده و خلاقیت و نوآوری را در سیستم جاری کرده است، در بخش افزایش رضایتمندی، کارکنان باید این مهم را لمس کنند.

اسدروز افزود: در زمینه اهداف‌های تخصصی، نخستین هدف، تاب‌آوری، ارتقا و چابکی همراه با دقت در عملیات‌های مختلف است و باید برای افزایش رضایتمندی ذی‌نفعان و سهامداران تلاش مضاعف شود و سرانجام حفظ نظام دارایی‌های فیزیکی شرکت شامل مخازن ذخیره‌سازی، خطوط لوله و اسکله‌های صادراتی است که این اهداف باید در دستور کار قرار داشته باشد.

وی بر لزوم ارتقای فرهنگ سازمانی تأکید کرد و افزود: فرهنگ سازمانی تعمیق ارزش‌هایی است که به فرد تعهد و مسئولیت‌پذیری می‌دهد و در همین راستا کارهای بزرگی که از سوی کارکنان شرکت در بخش‌های مختلف در سال‌های اخیر به‌صورت جهادی انجام شده است، نشان می‌دهد فرهنگ تعهد و مسئولیت‌پذیری در شرکت پایانه‌های ایران نهادینه شده است.

به گفته اسدروز، تعمیرات بازوهای بارگیری، تعمیرات گوی شناور، تعمیرات خطوط لوله جریانی، طراحی و ساخت کارت الکترونیکی میترینگ پایانه نفتی خارک و عسلویه با استفاده از دانش و توان نیروهای داخلی شرکت از فعالیت‌هایی است که به‌صورت یک فرهنگ سازمانی در بخش‌های مختلف شرکت جاری است.

در ادامه این نشست عمکرد سال ۹۸ شورای فرهنگی شرکت پایانه‌های نفتی ایران بررسی شد و مدیران و رؤسا دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را برای بهبود مستمر فعالیت‌های فرهنگی ارائه دادند.

کد خبر 304490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =