حمایت حداکثری از توان داخل در پایانه‌های نفتی

شرکت پایانه‌های نفتی ایران نگاه ویژه‌ای به بومی‌سازی تجهیزات و قطعات مورد نیاز صنعت نفت با حمایت حداکثری از توانمندی داخلی دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز، مدیرعامل این شرکت در بازدید از کارگاه‌های مختلف برق، مکانیک و ابزار دقیق اداره تعمیرات صنعتی پایانه نفتی خارک گفت: این شرکت در کنار ایفای مسئولیت خطیر خود در حوزه ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری و صادرات نفت خام و میعانات گازی، در زمینه بومی‌سازی و به‌روز کردن تجهیزات با حمایت حداکثری از توانمندی‌های داخلی نیز فعالیت گسترده‌ای دارد.

وی افزود: در حوزه فنی و مهندسی، افزایش قابلیت اطمینان در تأسیسات و تجهیزات مطابق استانداردها و ضوابط فنی و مهندسی مدنظر است و  با تکیه بر توان داخل در راستای نیل به اهداف تعریف‌شده تلاش می‌شود.  

 مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: با توجه به اینکه مأموریت واحدهای فنی، حفظ وضعیت مطلوب تجهیزات و قطعات و تأسیسات صنعتی است، از این رو متخصصان و مهندسان امور فنی و بازرگانی شرکت با استفاده از توان داخل و شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به طراحی، ساخت و بومی‌سازی تجهیزات مهم و مورد نیاز مناطق عملیاتی می‌کنند.

وی ادامه داد: کارت‌های الکترونیکی سامانه‌های اندازه‌گیری نفت، شیر چهارراهه سامانه‌ صحت‌سنجی سیستم اندازه‌گیری نفت خام  (پروور)، اکچویتور شیرآلات صنعتی، قطعات الکترونیکی و مکانیکی سامانه‌های اندازه‌گیری نفت با تلاش متخصصان شرکت و استفاده از توان داخل ساخته شده که صرفه اقتصادی قابل توجهی برای شرکت داشته است.

کد خبر 304503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =