اعلام گزارش عملکرد اداره خدمات سیمان و انگیزش چاه ملی حفاری

متخصصان اداره کل خدمات سیمان و انگیزش چاه شرکت ملی حفاری ایران در سه ماه نخست امسال، ۱۶۲ مورد عملیات سیمانکاری، ۱۷ مورد اسیدکاری ویژه و گسترده و ۳۸۶ مورد عملیات تزریق نیتروژن و سیال به چاه‌های نفت و گاز را با موفقیت به انجام رسانده‌اند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، کورش بهمنی، رئیس اداره کل خدمات سیمان و انگیزش چاه مدیریت خدمات فنی این شرکت گفت: شرکت ملی حفاری ایران در چارچوب همکاری‌های مستمر با شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های بخش خصوصی فعال در این عرصه، نسبت به ارائه خدمات فنی هم‌زمان به شرکت‌های فوق اقدام می‌کند. ارائه خدمات سیمانکاری و تزریق اسید و نیتروژن به چاه‌های نفت و گاز در گستره عملیاتی شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، نفت مناطق مرکزی، فلات قاره ایران، نفت و گاز اروندان، مهندسی و توسعه نفت و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در  دستور کار اداره خدمات سیمان و انگیزش چاه این شرکت است.

وی افزود: در همین حال با شماری از شرکت‌های بخش خصوصی نیز در چند سال اخیر همکاری کرده و هم‌اکنون نیز در حال ارائه خدمات و همکاری با شرکت سروک کیش، حفاری شمال، مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک)، آبسکون و هیوا هستیم که در عمل خدمات به شرکت‌های اویک، سروک کیش و آبسکون در اجرای پروژه‌های توسعه میدان‌های منصوری، سعادت‌آباد، لالی و رامشیر در قالب طرح توسعه ۲۸ مخزن در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب کلید خورده است.

رئیس اداره کل خدمات سیمان و انگیزش چاه مدیریت خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه متخصصان و کارکنان این اداره در سه ماه نخست امسال ۱۶۲ مورد عملیات سیمانکاری، ۱۷مورد اسیدکاری ویژه و گسترده، ۳۸۶مورد عملیات تزریق نیتروژن و سیال به چاه‌های نفت و گاز را با موفقیت به انجام رسانده‌اند، اظهار کرد: همچنین در بخش مخلوط و مواد شیمیایی نیز تعداد ۲۱۹ محموله سیمان و ۱۰۵ محموله اسید و سیال به اقصی نقاط کشور ارسال شده است.

بهمنی گفت: بخش سیمان و انگیزش چاه با توجه به امکانات و تجهیزات فنی از جمله پمپ‌های فشار قوی (پمپ تراک)، آمادگی ارائه هم‌زمان خدمات به حدود یکصد دکل حفاری و همه چاه‌های بهره‌برداری را دارد.

کد خبر 304693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =