افزایش فروش میعانات گازی در پالایشگاه گاز ایلام

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش فروش میعانات گازی در این پالایشگاه طی سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ خبرداد.

به گزارش شانا به نقل از  شرکت ملی گاز ایران، محمد نوذری، معاون سیاسی - امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه پالایشگاه گاز ایلام در سال جهش تولید قدم‌های خوبی برای افزایش تولید برداشته است، گفت: عملکرد پالایشگاه گاز ایلام مطلوب بوده و انتظار می‌رود در ادامه مسیر بتواند شعار نامگذاری امسال را عملیاتی کند.

وی پس از بازدید فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان از شرکت پالایش گاز ایلام اظهار کرد: پالایشگاه گاز ایلام با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی دانشگاهی استان و همچنین با به کارگیری و تقویت پیمانکاران بومی، نقشی بسزا در توسعه پایدار استان دارد.

معاون سیاسی - امنیتی استانداری ایلام تصریح کرد: فعالیت پالایشگاه گاز ایلام سبب شده است صنایع پایین دستی در سطح استان فعال شوند و از این طریق زنجیره‌ای از فرصت‌های اشتغال در سطح استان به وجود آید.

نوذری یادآور شد: موقعیت راهبردی این پالایشگاه به عنوان تنها پالایشگاه گاز غرب کشور، شرایط مناسبی را پدید می‌آورد که محصول گاز شهری حتی در فصل زمستان و دیگر مقاطع پرمصرف سال به آسانی در اختیار مصرف‌کنندگان در داخل استان و استان‌های همجوار قرار گیرد.

روح‌الله نوریان، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام نیز در جریان این بازدید با تاکید براینکه این پالایشگاه در راستای تحقق جهش تولید قدم‌های مثبتی برداشته، گفت: در سه ماه نخست امسال نسبت به زمان مشابه پارسال، گاز ورودی ۱۵ درصد و گاز تزریقی به خط سراسری بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه میعانات گازی نیز در این مدت ۶ درصد افزایش یافته است، افزود: گوگرد مایع ۲۱ درصد و گوگرد پاستیلی ۱۶ درصد هم افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام همچنین از افزایش فروش میعانات گازی در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبرداد و تصریح کرد: گوگرد پاستیلی ۱۴ درصد و ال‌پی‌جی ارسالی به عسلویه و پتروشیمی ایلام بیش از ۳۶۰ درصد در این بازه زمان نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ افزایش یافته است.

نوریان در پایان گفت: در تعمیرات اساسی پیش رو نیز تمهیدات لازم برای پیشگیری و کنترل شیوع کرونا اندیشیده شده و دستورعمل‌های ابلاغی نیز مطابق رویه اخیر جاری است.

کد خبر 304724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =