ورود ۳ شرکت هلدینگ پتروفرهنگ به بازار سرمایه

مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ از ورود پتروشیمی مروارید به بورس خبر داد و گفت: پتروشیمی‌های کیمیای پارس خاورمیانه و سبلان به‌عنوان طرح‌های جهش دوم صنعت پتروشیمی نیز با فراهم شدن شرایط در آینده بورسی خواهند شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرضیه شاهدایی با اعلام این خبر اظهار کرد: ورود شرکت‌های زیرمجموعه و حتی هلدینگ پتروفرهنگ به بورس یکی از اهداف اصلی این شرکت است و خوشبختانه همه مراحل ورود پتروشیمی مروارید به فرابورس انجام شده و در حال پیگیری است. گام بعدی ورود پتروشیمی‌های کیمیای پارس خاورمیانه و سبلان به بورس خواهد بود. با ورود شرکت‌ها به بورس، ارزش نهایی شرکت‌ها برای سهامداران که معلمان و فرهنگیان هستند، مشخص می‌شود.

وی اظهار کرد: طرح‌های پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و سبلان به عنوان طرح‌های جهش دوم صنعت پتروشیمی در برنامه افتتاح امسال قرار دارند و بقیه طرح‌های پتروفرهنگ پس از سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهند رسید. پس از ورود کیمیای پارس خاورمیانه به مدار تولید، پتروشیمی سبلان با ۹۴ درصد پیشرفت به‌زودی وارد مرحله پیش‌راه‌اندازی و راه‌اندازی می‌شود. هلدینگ پتروفرهنگ و انرژی سپهر تمامی توان و نیروها را برای به تولید رساندن طرح سبلان در موعد زمان‌بندی‌شده دارد.

کد خبر 304752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =