تداوم روند حفاری‌چاه با وجود مشکلات شیوع ویروس کرونا

تلاش مضاعف کارکنان شرکت ملی حفاری سبب شده است شیوع ویروس کووید – ۱۹ خللی در روند کار حفاری چاه‌ها برای حفظ، نگهداشت و افزایش تولید ایجاد نکند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، فضل‌الله کیانی، رئیس دستگاه حفاری ۷۰ فتح این شرکت گفت: اعتقاد دارم فاصله کاری بین شرکت ملی حفاری ایران در قالب یک شرکت بزرگ پیمانکاری تابع شرکت ملی نفت ایران با شرکت‌های کارفرمایی نیست و مکمل یکدیگر در فرآیند تولید به شمار می‌آیند.

وی افزود: تلاش مضاعف کارکنان شرکت ملی حفاری ایران و شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز سبب شده است با وجود تحریم و همچنین شیوع بیماری کووید – ۱۹ روند کار حفاری چاه‌ها اعم از اکتشافی، توسعه‌ای، توصیفی و تعمیری برای حفظ، نگهداشت و افزایش تولید به نحو مطلوب محقق شود و استمرار یابد.

رئیس دستگاه حفاری ۷۰ فتح شرکت ملی حفاری ایران به سابقه کار در میدان‌های نفت و گاز مارون، بی‌بی حکیمه، گلخاری، آزادگان جنوبی، دارخوین، دهلران و تنگ بیجار در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت مهندسی و توسعه نفت، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت نفت مناطق مرکزی اشاره کرد و گفت: دکل حفاری ۷۰ فتح تحت سرپرستی مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۱ است که هم‌اکنون در میدان نفتی مارون در حال حفاری یک حلقه چاه توسعه‌ای است. این دستگاه در سال ۷۸ به ناوگان شرکت ملی حفاری ایران پیوست و حفاری ۴۲ حلقه چاه با متراژ ۱۶۰  هزار و ۴۱۶ متر را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

کد خبر 305110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =