حفاری و تکمیل ۲۱ حلقه چاه نفت و گاز در ۲ ماه نخست ۱۴۰۲ از سوی شرکت ملی حفاری

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از عملیات حفاری از حفر و تکمیل ۲۱ حلقه چاه‌ نفت و گاز در دو ماه نخست امسال با به‌کارگیری ناوگان حفاری این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مسعود افشار روز امروز (شنبه، ۳۰ اردیبهشت‌ماه) هم‌زمان با چهارمین و آخرین روز کاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: از این تعداد چاه دو حلقه توسعه‌ای توصیفی و ۱۹ حلقه تکمیلی بوده است.

وی افزود: از این چاه‌ها ۱۹ حلقه در گستره پنج شرکت بهره‌برداری زیرمجموعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب‌، یک حلقه در پروژه‌های توسعه‌ای شرکت مهندسی و توسعه نفت و یک حلقه در قالب پروژه حفاری شد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری با بیان اینکه متراژ حفاری چاه‌ها در این مدت ۱۴ هزار و ۱۲۹ متر به ثبت رسید، توضیح داد: هم‌اکنون ۱۷ دستگاه حفاری ناوگان شرکت در حال جابه‌جایی در مناطق عملیاتی به‌ویژه جنوب غرب کشور است.

به گزارش شانا، شرکت ملی حفاری ایران به‌عنوان یکی از شرکت‌های بالادستی تابع شرکت ملی نفت ایران و بزرگ‌ترین شرکت حفاری در منطقه‌، افزون بر ۷۰ دستگاه حفاری خشکی و دریایی در تملک دارد و با برخورداری از تجهیزات، ابزار تخصصی و متخصصان مجرب توان ارائه ۲۵ نوع خدمات فنی و مهندسی به‌موازات عملیات حفاری را دارد.

کد خبر 472959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =