حفر و تکمیل ۴۲ حلقه چاه توسعه‌ای - تعمیری نفت و گاز

معاون‌ مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: با تلاش شبانه‌روزی حفارمردان این شرکت تعداد ۴۲ حلقه چاه نفت و گاز در پنج ماه نخست امسال در مناطق خشکی و دریایی کشور حفر و تکمیل شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مسعود افشار روز پنجشنبه (دوم شهریورماه) با بیان اینکه حفاری و تکمیل این تعداد چاه در مقایسه با دوره مشابه سال پیش دو حلقه و نسبت به سال پیش از آن هشت حلقه بیشتر است، اظهار کرد: از مجموع این چاه‌ها سه حلقه توسعه‌ای (جدید) و ۳۹ حلقه تعمیری - تکمیلی است.

وی افزود: ۳۵ حلقه از چاه‌های یاد شده در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، سه حلقه در طرح‌های توسعه‌ای شرکت مهندسی و توسعه نفت، یک حلقه در شرکت نفت فلات قاره و سه حلقه در چارچوب پروژه‌ای، حفاری و تکمیل نهایی شد.

معاون‌ مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۶۳ دستگاه حفاری ناوگان این شرکت در چرخه عملیات قرار دارند، شمار دکل های در حال جابه‌جایی و تعمیر و بازسازی را ۱۰ دستگاه عنوان کرد.

افشار گفت: متراژ حفاری چاه‌ها از ابتدای فروردین‌ماه تا پایان مردادماه امسال ۳۴ هزار و ۴۱۶ متر ثبت شد و در تلاشیم با استفاده از حداکثر ظرفیت‌های عملیاتی، پشتیبانی فنی، تخصصی و مجموعه کارکنان سختکوش شرکت ملی حفاری برای تحقق برنامه‌های صنعت نفت در زمینه افزایش تولید نقش محوری خود را به‌خوبی انجام دهیم.

کد خبر 477457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =