۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
  • کد خبر: 305216
۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نفت به پروژه‌های عام‌المنفعه خوزستان اختصاص یافت

مدیریت نظارت بر طرح‌های عمران مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران از ابتدای سال ۹۸ تاکنون، ۳۲۹ پروژه عام‌المنفعه استان خوزستان را با تخصیص اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان تکمیل کرده است.

به گزارش خبرنگار شانا، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمران مناطق نفت‌خیز که متولی اجرای پروژه‌های مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران است، در واکنش به اظهارات جهانشاه ارزانی بیرگانی، مدیرکل امور مالیاتی استان خوزستان که در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس مدعی شده «وزارت نفت از مهرماه پارسال تاکنون یک ریال در بحث مسئولیت‌های اجتماعی هزینه نکرده است»، اعلام کرد: مدیریت نظارت بر طرح‌های عمران مناطق نفت‌خیز در بازه زمانی مورد اشاره مدیرکل محترم امور مالیاتی استان خوزستان (از مهرماه ۹۸ تاکنون)، ۲۸۸ پروژه عام‌المنفعه را با تخصیص ۲۵۴ میلیارد تومان اعتبار در استان خوزستان تکمیل کرده است.

بر مبنای اعلام مدیریت نظارت بر طرح‌های عمران مناطق نفت‌خیز، این مدیریت در سال ۹۸ در مجموع ۲۳۸ پروژه عام‌المنفعه استان خوزستان را با تخصیص ۲۷۴ میلیارد تومان اعتبار تکمیل کرده است. از ابتدای سال ۹۹ تاکنون نیز در این استان، ۹۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان از سوی این مدیریت تکمیل و اجرایی شده است. به این ترتیب از ابتدای سال ۹۸ تاکنون، هزینه‌کرد مدیریت نظارت بر طرح‌های عمران مناطق نفت‌خیز در پروژه‌های عام‌المنفعه استان خوزستان بالغ بر ۲۹۸ میلیارد تومان بوده که از این میان، ۲۵۴ میلیارد تومان اعتبار در بازه زمانی مورد اشاره در خبر یادشده، یعنی از ابتدای مهرماه سال ۹۸ تاکنون تخصیص یافته است.

ارقام ذکرشده، جدا از اعتبارهایی است که شرکت‌های نفتی مستقر در استان خوزستان نیز به اجرای طرح‌های مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص می‌دهند.

کد خبر 305216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =