هزینه‌کرد ۱۲۰ میلیارد ریالی نفت‌خیز جنوب در آبرسانی غیزانیه

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب همسو با اهداف مسئولیت‌های اجتماعی، ۱۲۰ میلیارد ریال برای احداث خط لوله تأمین آب آشامیدنی روستاهای بخش شرقی غیزانیه هزینه کرده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، محمد خانچی، مشاور مدیرعامل این شرکت در امور پیگیری و اجرایی اظهار کرد: پروژه آبرسانی به غیزانیه از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در دست اجرا بوده‌ است که در این میان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، بخشی از اعتبار این پروژه به میزان ۱۲۰ میلیارد ریال را متعهد شده و در زمان مقرر تخصیص داده است.

وی افزود: هرچند شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب وظیفه خطیر و ملی تولید پایدار سوخت و انرژی کشور را برعهده دارد و مطابق قانون مجاز به اجرای مستقیم پروژه‌های عمرانی، بهداشتی، آموزشی و نظایر آن نیست، اما در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، به‌صورت مستمر به دستگاه‌های متولی کمک‌های مالی کرده و این کمک‌ها متناسب با پیشرفت کار، به سازمان‌های مسئول تعلق می‌گیرد.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی عنوان کرد: همچنین از سال ۹۴ تاکنون این شرکت با استفاده از ۶ دستگاه تانکر آبرسانی، اقدام به تأمین آب شرب مردم منطقه کرده است.

خانچی تأکید کرد: قطعاً حق مردم این منطقه بیش از این است و امیدواریم با پیگیری‌های مقام‌های مسئول و کمک‌های مؤثری که صنعت نفت و برخی سازمان‌های دیگر کرده‌اند، اجرای این پروژه هر چه سریع‌تر به سامان برسد.

کد خبر 303221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =