نفت هیچ‎گونه برداشت آبی از خط‌ لوله غیزانیه نداشته است

نفت نه تنها هیچگونه برداشت آبی از خط لوله قدیمی آب غیزانیه و انشعاب‌های قدیمی آن نداشته است، بلکه تا کنون بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی شرکت ملی نفت ایران برای طرح آبرسانی غیزانیه تامین شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در پی طرح موضوعی مبنی بر برداشت آب از سوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون از خط لوله قدیمی آب غیزانیه، روز گذشته (۱۸ خردادماه) با حضور نمایندگان شرکت نفت و مسئولان محلی بخش غیزانیه، از محل مورد اشاره بازدید و مشخص شد هیچ‌گونه برداشت آبی از خط لوله مذکور و انشعاب‌های قدیمی آن صورت نگرفته است. بنا بر اعلام شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، انشعاب قدیمی موجود در محل نیز بیش از ۲۰ سال پیش از مدار خارج و مسدود شده‌ است.

این گزارش اضافه کرده است: از سال ۹۴ تا کنون، روزانه ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار لیتر آب آشامیدنی از سوی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های نفت و گاز کارون و مارون در روستاهای بخش غیزانیه توزیع می‌شود. همچنین شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌ ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در راستای عمل به مسئولیت‌ اجتماعی خود و تسریع در اجرای پروژه خط لوله جدید آبرسانی به روستاهای غیزانیه که از سوی آب و فاضلاب روستایی در حال اجراست، تاکنون افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال کمک مالی داشته‌اند.

کد خبر 303574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =