سوخت‌رسانی به منطقه آبادان بی‌وقفه در حال انجام است

عملیات سوخت‌رسانی به جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه آبادان با وجود اعلام افزایش دمای هوا در استان خوزستان، بدون وقفه در حال انجام است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، مجاهد سعدی‌ آل‌کثیر، مدیر منطقه آبادان با اشاره به ورود شدیدترین موج گرما در روزهای آخر تیرماه امسال گفت: با وجود گرمای شدید و طاقت‌فرسا در منطقه، خللی در روند سوخت‌رسانی به جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه وارد نشد و این عملیات بدون وقفه و به‌طور منظم در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به مجاورت تأسیسات بارگیری انبار نفت آبادان با مخازن و تأسیسات نفتی پالایشگاه نفت آبادان و همچنین انبار نفت شهید نوربخش ماهشهر با بندر صادراتی ماهشهر و با وجود گرمای شدید و بی‌سابقه در این موقع سال، کارکنان این منطقه با جدیت هرچه تمام عملیات بارگیری فرآورده‌های نفتی را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند و همواره تلاش می‌کنند سوخت مطلوب و با کیفیت در اختیار شهروندان و هم‌وطنان عزیز قرار گیرد.

بر پایه این گزارش، بنزین، نفت‌گاز و نفت‌کوره از جمله فرآورده‌های نفتی پرمصرفی هستند که از محل تأسیسات انبارهای نفت آبادان و ماهشهر بارگیری و برای مصارف صنعتی، خدماتی، کشاورزی و حمل‌ونقل در منطقه آبادان توزیع و به دیگر مناطق همجوار نیز ارسال می‌شود.

منطقه آبادان دارای ۵۱ جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت‌گاز است که عهده‌دار سوخت‌رسانی به بخش حمل‌ونقل شهرستان‌ها و شهرهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر، امیدیه، هندیجان، آغاجاری، بندر امام خمینی (ره)، اروندکنار، مینوشهر، چویبده و جایزان هستند.

کد خبر 305236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =