فاز نخست طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع در کشور آغاز شد

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آغاز طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع در کشور از امروز، چهارشنبه (یکم مردادماه) به‌طو هم‌زمان در بیش از ۱۰ منطقه این شرکت خبرداد.

فاطمه کاهی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با تأکید بر اجرای این طرح از دو ماه گذشته در دو منطقه ایلام ‌و کرمانشاه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به‌صورت آزمایشی اعلام کرد: از امروز این طرح به‌صورت هم‌زمان در ۱۰ منطقه این شرکت آغاز شد که با احتساب دو منطقه ایلام و کرمانشاه، این طرح هم‌اکنون در ۱۲ منطقه این شرکت آغاز شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را تأمین رفاه شهروندان، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیرمجاز از گاز مایع و نیز ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در همه شهرستان‌های زیر پوشش این مناطق برشمرد و افزود: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع به‌زودی در همه مناطق این شرکت اجرایی خواهد شد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: پس از اجرای موفقیت‌آمیز طرح توزیع نفت سفید با استفاده از زیرساخت‌های بانکی، مقدمات طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع نیز آماده شده و از امروز شاهد توزیع الکترونیکی این فرآورده در بین خانوارهای مصرف کننده که تاکنون زیر پوشش گاز طبیعی قرار نگرفته‌اند، خواهیم بود.

کاهی تأکید کرد: با اجرای این طرح، توزیع گاز مایع از طریق کارت بانکی سرپرستان خانوار که در سایت جدید تجارت آسان ثبت شده است، اجرایی خواهد شد و افرادی که تاکنون در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند بدون مراجعه حضوری، با مراجعه به سایت جدید تجارت آسان به آدرس اینترنتی https://newtejaratasan.niopdc.ir در این سامانه ثبت نام کنند و  سیلندر گاز مایع با نرخ مصوب دولتی از طریق دستگاه کارتخوان و با دریافت رسید سوخت بخرند.

کد خبر 305265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =