اجرای بیش از ۶۳۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون ۹ هزار و ۳۳۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در سطح استان اجرا که از این مقدار بیش از ۶۳۰ کیلومتر در چهار ماه نخست امسال محقق شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمود هاشمی در این باره گفت: از مجموع شبکه‌های موجود در استان، ۲ هزار و ۹۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع شهری و ۶ هزار و ۴۳۰ کیلومتر شبکه روستایی است.

وی با بیان اینکه امسال اجرای طرح‌های گازرسانی در سطح استان با سرعت زیادی در حال انجام است، افزود: هم‌اکنون ۷۹۰ روستا و تمامی شهرهای استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارد، همچنین در چهار ماهه نخست امسال ۶۳۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا و ۳ هزار و ۸۶۰ انشعاب گاز نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در زمینه توسعه گازرسانی، برخورداری خانوارهای شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی در حال افزایش است، ضمن اینکه گازرسانی به ۲۸۹ روستا نیز در حال اجراست؛ از سویی، همراه با توسعه کمّی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت‌رسانی و رضایتمندی مشترکان نیز به‌طور مستمر در دستور کار این شرکت  قرار دارد.

کد خبر 305314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =