اجرا و بهره‌برداری ۲۸۶ طرح گازرسانی در خراسان رضوی کلید می‌خورد

آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۸۶ طرح گازرسانی در استان خراسان رضوی با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت از طریق ویدیو کنفرانس برگزار می‌شود.

حسن افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در این باره به خبرنگار شانا گفت: بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های گازرسانی به ۱۱۶ روستا و ۱۶۷ واحد تولیدی و صنعتی، عملیات اجرای فازهای یک و دو خط تغذیه رینگ جنوبی مشهد همراه با ایستگاه‌های CGS و خط لوله انتقال گاز ۳۶ اینچ به طول ۴۰ کیلومتر منشعب از خط لوله ۴۸ اینچ پارچین- سنگ‌بست به همراه تجهیزات بین راهی لازم، با ۵۹۸ میلیارد تومان اعتبار فردا (دوشنبه، ۱۳ مردادماه) کلید می‌خورد.

وی ادامه داد: در این آیین، عملیات اجرایی طرح گازرسانی به ۳۹ روستا با جمعیت ۶ هزار و ۲۱۶ خانوار آغاز و پروژه گازرسانی به ۷۷ روستا با جمعیت ۶ هزار و ۸۹۹ خانوار افتتاح می‌شود. 

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی، پروژه‌های گازرسانی به ۱۶۷ واحد تولیدی و صنعتی با اجرای شبکه به طول ۲۶۴ هزار و ۸۹۲ متر نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

شرکت گاز خراسان رضوی هم‌اکنون وظیفه تامین گاز طبیعی دو میلیون و ۳۸۵ هزار مشترک را به‌عهده دارد و پس از استان تهران جایگاه دوم بالاترین شمار مشترکان گاز در کشور را داراست.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت شرکت ملی گاز ایران به آدرس WWW.NIGC.IR، صفحه اینستاگرام شرکت ملی گاز ایران (N.I.G.C) این مراسم را از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه (۱۳ مردادماه) به‌صورت زنده مشاهده و دنبال کنند.

کد خبر 305621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =