شهرستان فیروزه به‌طور ۱۰۰ درصدی گازرسانی شده است

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس ضمن قدردانی از عملکرد وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران در زمینه گازرسانی به حوزه انتخابیه‌اش، اعلام کرد که شهرستان فیروزه به‌طور ۱۰۰ درصدی گازرسانی شده است.

به گزارش خبرنگار شانا، هاجر چنارانی امروز (دوشنبه، ۱۳ مردادماه) در آیین افتتاح گازرسانی به ۷۷ روستا و آغاز به‌کار خط انتقال تقویتی جنوب مشهد که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت و مسئولان استانی از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: با پیگیری‌های نمایندگان مجلس اکنون پس از اتمام پروژه‌ها، ۹۶ درصد گازرسانی به روستاهای نیشابور و فیروزه انجام شده و گازرسانی به ۲۳۴ روستا فقط در دوره دهم مجلس در نیشابور انجام شده است.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌ها که با تلاش فراوان شرکت ملی گاز انجام شد، پروژه شهر همت‌آباد به شهر بار بود اظهار کرد: تنها شهری که از خراسان رضوی باقی مانده و گازرسانی نشده بود شهر بار نیشابور بود که بحمدالله این اتفاق افتاد و افتخاری است.

نماینده نیشابور در مجلس تصریح کرد: در این شرایط سخت اقتصادی که برای مردم به‌وجود آمده جا دارد از شما آقای زنگنه و تیم پیگیرتان در حوزه گازرسانی تشکر کنیم. شهرستان فیروزه به‌طور صددرصدی گازرسانی شده و فقط ۴ درصد شهرستان نیشابور یعنی ۱۴ روستا فاقد شبکه گازرسانی هستند که امیدواریم با نگاه ویژه این موضوع هم برطرف شود.

چنارانی همچنین تصریح کرد: زیرساخت‌های گازرسانی در شهرک‌های صنعتی حوزه انتخابیه من فراهم نیست و امیدواریم در این پروژه گازرسانی به داخل این شهرک‌ها هم سیستم گازرسانی وارد شود.

وی در پایان یاد و خاطره یکی از مهندسان شرکت ملی گاز ایران در نیشابور را که به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت گرامی داشت.

کد خبر 305672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =