۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
  • کد خبر: 305930
گازرسانی به ۲۷ شهرک و ناحیه صنعتی در استان یزد

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت که هم‌اکنون ۲۷ شهرک و ناحیه صنعتی در این استان گازدار هستند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی‌اکبر میدانشاهی در دیدار با علی عزالدینی،، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد اظهار کرد: با توجه به تمرکز بخش زیادی از صنایع در شهرک‌های صنعتی و همسو با حمایت از استقرار صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به‌منظور ارائه خدمات بهتر، گازرسانی به این بخش از اهمیتی بسزا دارد، به همین دلیل از میان ۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی استان یزد، تاکنون گازرسانی به ۲۷ شهرک و ناحیه صنعتی انجام و راهکارهای لازم برای تسریع و تسهیل روند گازرسانی به شهرک‌های باقیمانده در نظر گرفته شده است که امیدواریم با همکاری نهادهای مربوطه این موضوع به بهترین شکل ممکن عملی شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، همسو با حمایت از تولید داخلی و رونق تولید، شرکت گاز استان یزد در سال‌های اخیر بیش از پیش عزم خود را برای گازرسانی به صنایع جزم کرده و با توجه به صنعتی بودن استان، گازرسانی به صنایع به‌ویژه شهرک‌های صنعتی به جدیت دنبال می‌شود. امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد برگزاری جشن گازرسانی به همه شهرک‌های صنعتی استان و دیگر صنایع باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد نیز با قدردانی از شرکت گاز به دلیل عملکرد مطلوب و قابل ستایش در گازرسانی به شهرک‌های صنعتی، اظهار کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی نقشی بسزا در اشتغال‌زایی دارند که رسیدن به این مهم مستلزم هم‌افزایی، مشارکت و حمایت همه‌جانبه تمامی بخش‌ها و به‌ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت گاز طبیعی به‌عنوان سوخت صنایع، بهره‌مندی از این انرژی ارزان و پاک از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی است که سبب کاهش هزینه‌های تولید و ترغیب‌ سرمایه‌گذاران برای احداث واحدهای تولیدی می‌شود.

کد خبر 305930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =