گزارش وزیر نفت از تازه‌ترین تحولات صنعت نفت در  کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت روز یکشنبه با حضور در این کمیسیون درباره آمارها و شرایط تولید و صادرات نفت گزارشی ارائه داد.

جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، به جزئیات نشست امروز (یکشنبه، ۲۶ مردادماه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت برگزار شد اشاره کرد و گفت: در این نشست آخرین وضع تولید، صادرات و وصول درآمدهای ارزی و ریالی نفت و همچنین وضع طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های وابسته به وزارت نفت با حضور وزیر نفت به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: وزیر نفت در این نشست به موضوع صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی و آمار و ارقام مربوط به آن، آخرین روند تولید گاز در کشور و همچنین گازرسانی روستایی و شهری، مباحث مربوط به ظرفیت پتروشیمی‌های کشور، حوزه‌های مشترک نفتی و غیره مباحثی مطرح کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این نشست همچنین مباحثی درباره طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های وابسته به وزارت نفت مطرح شد و چون در سال پایانی دولت دوازدهم قرار داریم، مقرر شد سازوکاری تعیین و معین شود تا این طرح‌ها هرچه سریع‌تر به نتیجه برسند و وارد مرحله اجرایی شوند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نمایندگان و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز پرسش‌هایی درباره محور نشست و همچنین طرح گشایش اقتصادی دولت و موضوع اوراق سلف نفتی مطرح کردند و وزیر نفت نیز به پرسش‌های آنان پاسخ داد.

کد خبر 306131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =