زمین چمن اختصاصی انبار نفت نظامیه به بهره‌برداری رسید

زمین چمن اختصاصی انبار نفت نظامیه اهواز هم‌زمان با هفته دولت با حضور جمعی از مدیران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، نعمت‌الله نجفی، مدیر منطقه در این باره گفت: در کنار کار عملیاتی سخت و شبانه‌روزی، فراهم کردن امکانات ورزشی از جمله گسترش فضای سبز برای کارکنان از برنامه‌های در حال اجراست که با همت مسئول ورزش و کارکنان انبار نظامیه بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای عملی شد.

وی افزود: بر پایه سیاست‌های وزارت نفت، ایجاد زمینه مناسب برای تقویت جسمی کارکنان و حفظ محیط زیست و هوای پاک در منطقه اهواز در دستور کار قرار گرفته است و اقدام‌هایی از این دست ادامه می‌یابد.

مدیر شرکت ملی پخش منطقه اهواز گفت: به‌تازگی با همکاری اداره محیط زیست استان خوزستان در فضای خالی جنب انبار نظامیه چند رأس آهو نیز رهاسازی شد.

سیاوش بختیاری‌زاده، پیشکسوت فوتبال و مربی پیشین تیم نفت مسجدسلیمان و مسئول ورزش منطقه اهواز نیز در این مراسم از رئیس و کارکنان انبار نفت نظامیه برای فراهم کردن امکانات ورزشی برای کارکنان، تشکر و قدرانی کرد.

وی در این آیین گفت: به‌زودی زمین چمن استاندارد خرمکوشک نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

بختیاری‌زاده تأکید کرد: زمین چمن خرمکوشک بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای با همکاری شورای شهر و شهرداری اهواز، شرکت خطوط لوله و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و با استفاده از امکانات موجود ساخته شد که لازم است از این مسئولان کمال تشکر را داشته باشیم.

بر پایه این گزارش، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز چند سال پیاپی برنده لوح زرین تندیس طلایی محیط زیست کشور شده است.

کد خبر 306431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =