بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی خانوار شهری خراسان جنوبی از گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی خانوار شهری و ۸۴ درصدی خانوار روستایی این استان از گاز طبیعی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمود هاشمی در تشریح فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در خراسان جنوبی گفت: ۱۷ شهر، ۹۰۴ روستا و هزار و ۳۱۳ واحد صنعتی خراسان جنوبی از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید در استان خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۰۰ درصد خانوار شهری خراسان جنوبی مشتمل بر ۳۲ شهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند که از این تعداد ۱۷ شهر در دولت تدبیر و امید به شبکه گاز طبیعی متصل شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به بهره‌مندی ۸۴ درصدی خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی، اظهار کرد: تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در خراسان جنوبی ۹۳۷ روستاست که از این تعداد ۹۰۴ روستا از سال ۱۳۹۲ به بعد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شدند.

هاشمی در ادامه از بهره‌مندی هزار و ۴۷۵ واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی خراسان جنوبی از گاز طبیعی خبر داد و تصریح کرد: هزار و ۳۱۳ واحد صنعتی استان از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شدند و هم‌اکنون ۲۶۶ هزار و ۷۰۰ مشترک گاز در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: تاکنون هزار و ۱۰ کیلومتر خط انتقال گاز و ۹ هزار و ۶۷۰ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع در خراسان جنوبی اجرا شده است که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد و افتتاح پروژه‌های گازرسانی به ۱۷۰ روستا، ۵۲ واحد تولیدی و کلنگ‌زنی طرح گازرسانی ۲۳۰ روستا نیز انجام خواهد شد که این حجم عظیم گازرسانی نتیجه حمایت‌های مستمر شرکت ملی گاز ایران و تزریق به‌موقع منابع است.

کد خبر 306447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =