تشریح مهمترین اقدام‌های وزارت نفت در حوزه منابع انسانی

به گزارش شانا، بیژن زنگنه، وزیر نفت، مهمترین اقدام‌های وزارت نفت در حوزه منابع انسانی را تشریح کرد و گفت: همکاران ما بار سنگینی بر دوش دارند و در شرایط سخت تحریم علیه ملت ایران و ویروس کووید- ۱۹ (کرونا) کارشان را به‌درستی انجام می‌دهند که از آنها تشکر می‌کنم و قدردانشان هستم.

وی با تاکید بر اینکه همکاران صنعت نفت وظیفه شناس و دلسوز هستند، تصریح کرد: به برکت اراده و نیرو توانمند نزدیک به ۲۳۰ تا ۲۴۰ هزار همکار مستقیم و غیر مستقیم صنعت نفت یک لحظه جریان انرژی در کشور در شرایط سخت تحریم قطع نشد، کارخانه‌ای تعطیل نشد، صادرات ما قطع نشد و همگی فعالیت‌هایشان جریان دارد.

وزیر نفت در بخشی از این گفت‌وگوی بیش از ۳۰ دقیقه‌ای به طرح طبقه‌بندی مشاغل که به ‌تازگی برای ۸۰۰ رده شغلی همکاران مستمر غیرپروژه‌ای پیمانکاران ابلاغ شده است اشاره و تصیح کرد: این گام یک دستاورد تاریخی در صنعت نفت است که منجر به نظام‌مند شدن مشاغل و پرداخت این افراد در صنعت نفت می‌شود.

زنگنه همچنین درباره ابلاغیه بیمه تکمیلی برای کارکنان پیمانکار صنعت نفت و خانواده‌های آنان توضیح داد: ۸۰ درصد حق بیمه را ما می‌دهیم و شرایط آن نیز روز به روز بهتر می‌شود، خدمات بیمه‌ای که این افراد می‌گیرند از خدمات بیمه‌ای که نیروهای رسمی دریافت می‌کنند بهتر خواهد بود.

متن کامل این گفت‌وگو به‌زودی روی شبکه اطلاع‌رسانی نفت و انرژی (شانا) منتشر می‌شود.

کد خبر 306532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =