تأمین بیش از ۱۰۰۰ قلم کالای داخلی همسو با تحقق شعار اقتصاد مقاومتی

سرپرست منطقه ۶ عملیات انتقال گاز از تأمین به‌موقع کالا و تجهیزات برنامه‌های نت سالانه این منطقه عملیاتی خبر داد و گفت: همه کالاها از محل کالای مازاد مناطق و دیگر شرکت‌های تابع ملی گاز ایران در سال ۱۳۹۹ تأمین شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، علیرضا عربلو گفت: با توجه به محدودیت‌های ایجادشده در تأمین کالا و تجهیزات از جمله ولوهای خطوط لوله انتقال گاز، با پیگیری‌های انجام‌شده تاکنون موفق شدیم بسیاری از اقلام مورد نیاز عملیات‌های مختلف در سطح منطقه را از مناطق عملیاتی انتقال گاز و دیگر شرکت‌های ملی گاز تأمین کنیم.

وی با اشاره به استفاده بهینه از کالاهای مازاد سایر شرکت‌ها، اظهار کرد: از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۹ توانستیم با بومی‌سازی و جایگزینی کالاها و همچنین تأمین بیش از هزار و ۶۰ قلم کالای مورد نیاز به ارزش سیستمی حدود ۱۰۰ میلیارد ریال از محل کالای مازاد مناطق و دیگر شرکت‌ها همسو با تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه‌های تدارکاتی، انبارداری و جلوگیری از رکود سرمایه و مدیریت نقدینگی، صرفه‌جویی‌های منطقی و محاسبه‌شده در منطقه عینیت یافته است.

سرپرست منطقه ۶ عملیات انتقال گاز تأکید کرد: واحد تدارکات کالا در حفظ و نگهداری اموال و کالای  موجود در انبارها  و  تهیه و تأمین تقاضاهای مورد نیاز واحدهای مختلف به‌ویژه واحدهای عملیاتی تمام تلاش خود برای این مهم انجام می‌دهد.

عربلو با بیان اینکه تامین کالاهای مورد نیاز، بیانگر تعالی فرآیندی در نظام مدیریتی منطقه  همسو با راهبرد و اجرای برنامه‌ها و اهداف تدوین شده است، اظهار کرد: تعهد به نتیجه در طول فرآیند با همکاری واحدهای مرتبط از جمله واحد متقاضی، امور بازرسی فنی، امور مالی و امور کالا در مسیری روشن و اثرگذار است.

کد خبر 307002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =