توسعه سرمایه انسانی در پارس جنوبی ضرورت دارد

مدیر عملیات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی بر توسعه سرمایه انسانی در این مجموعه تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علمدار بابایی در نشستی که با حضور آیدین ختلان، مشاور ارشد وزیر نفت، مسعود زردویان، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید و هادی هاشم‌زاده فرهنگ، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این مجتمع برگزار شد، گفت: امسال تغییراتی در وظایف مجتمع گاز پارس جنوبی ایجاد و بر همین اساس، امسال با تحویل فازهای ۱۳، ۲۲ و ۲۴، وظایف و مأموریت‌های جدیدی به این مجتمع بزرگ گازی کشور محول شده است.

وی ادامه داد: مجتمع گاز پارس جنوبی در سال‌های اخیر توسعه فراوانی داشته و افزون بر تحویل فازهای جدید، وظیفه راهبری بخش‌های مختلف در منطقه را نیز به‌عهده دارد. در حالی که در توسعه ایجادشده، نیروهای زیادی جذب مجتمع نشدند، اما  کیفیت و کمیت کار در تمام بخش‌های مجتمع حفظ شده و در برخی موارد بهبود یافته است.

مدیر عملیات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: یکی از وظایف جدید مجتمع، مدیریت بهره‌برداری و تحویل‌گیری نیروگاه متمرکز بعثت و پست‌های توزیع برق و خطوط انتقال شبکه وابسته به این نیروگاه بوده است. نیروگاه بعثت ۶ واحد گازی دارد که سه واحد سیکل ترکیبی آن در حال تکمیل است.

به گفته بابایی، مدیریت بهره‌برداری این نیروگاه مطابق توافق از ابتدای مهرماه امسال به‌عهده مجتمع گاز پارس جنوبی است و مدیریت عملیات پارس جنوبی وظیفه بهره‌برداری این نیروگاه را به‌عهده دارد.

وی افزود: وظیفه دیگر مجتمع پارس جنوبی راهبری خطوط بین پالایشگاه‌ها و کریدورهاست و مدیریت بهره‌برداری مخازن متمرکز میعانات گازی در عسلویه نیز به این مجموعه سپرده شده است.

مدیر عملیات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی همچنین اظهار کرد: زمان تحویل مخازن متمرکز آبان ماه امسال تعیین و مدیریت فاز ۲۰ و ۲۱ نیز به‌عهده این مجتمع گذاشته شده که طراحی و تصویب ساختار سازمانی برای راهبری آنها در حال پیگیری است.

بابایی با بیان اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی افزون بر انجام مسئولیت‌های خود با دیگر شرکت‌های منطقه همکاری می‌کند، گفت: پروژه مخازن خارک و استفاده از آن مخازن برای ذخیره‌سازی میعانات مجتمع نیز در حال تکمیل است.

وی در پایان پروژه اسکله صادراتی و انبارهای مکانیزه گوگرد سایت دو و دیسپچینگ متمرکز برق پارس جنوبی را از دیگر فعالیت‌های این مجتمع گازی دانست و یادآور شد: انجام این وظایف، نیازمند ایجاد ساختار سازمانی جدید و توسعه سرمایه انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی است.

کد خبر 307748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =