قدردانی رئیس بازرسی خراسان رضوی از عملکرد نفت و گاز شرق

رئیس بازرسی کل استان خراسان رضوی از عملکرد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق به‌دلیل تأمین و تولید پایدار گاز در شمال شرق کشور قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، حجت‌الاسلام موسی فتوحی با حضور در منطقه عملیاتی خانگیران از بخش‌های مختلف فنی و عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق بازدید و از اقدام‌ها و فعالیت‌های این شرکت برای تولید و تأمین گاز در شمال شرق کشور قدردانی کرد.

وی با اشاره به همت و تلاش کارکنان نفت و گاز در شمال شرقی‌ترین بخش کشور و در نقطه صفر مرزی گفت: یکی از نکات بسیار مثبت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق نگاه به درون و خودکفایی است. در این منطقه دورافتاده و دارای شرایط خاص، انجام کار فنی و تخصصی بسیار اهمیت دارد و این نشان‌دهنده کار فرهنگی انجام شده در این منطقه است.

فتوحی عنوان کرد: دیدن توانایی‌های کارکنان پرتلاش برای استخراج و پالایش این نعمت خدادادی در شرق کشور سبب افزایش انگیزه و روحیه است و نشان می‌دهد خدمتگزاران این صنعت تنها به‌عنوان یک شغل به آن نگاه نمی‌کنند و به نوعی نگاه اعتقادی دارند.

وی تأکید کرد: دانستن تکلیف و عمل به آن رکن اصلی در ارتقای سلامت کاری و داشتن نیروهای متعهد و متخصص است و از این رو دستگاه‌های درون نظارتی و برون نظارتی باید برای هدایت و بهره‌برداری بهینه از منابع انسانی و مالی تلاش کنند.

کد خبر 308079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =