ضرورت حضور استارت‌آپ‌ها در حوزه انرژی ساختمان

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری بر ضرورت حضور استارت‌آپ‌ها در حوزه انرژی ساختمان تأکید کرد و گفت: دولت از حضور جوانان و شرکت‌های استارت آپی که بتوانند سرویس‌های خوبی را در حوزه انرژی ساختمان به مردم ارائه دهند، حمایت می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، سورنا ستاری امروز(سه‌شنبه، ۲۲ مهرماه) در آیین رونمایی از سامانه پایش اطلاعات انرژی ساختمان که در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد، گفت: زیرساخت خوبی در مرکز تحققیات راه، مسکن و شهرسازی برای کاهش و نهادینه شدن مصرف بهینه انرژی ایجاد شده است.

وی با تأکید بر اینکه بیش از هر چیز به حضور جوانان و ایجاد استارت‌آپ‌های حوزه انرژی و شرکت‌ها نیاز داریم، تصریح کرد: تا این مبحث به یک مبحث تجاری تبدیل نشود نمی‌تواند دوام داشته باشد.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری به دربرگیرندگی بالای حوزه بهینه‌سازی انرژی اشاره و تصریح کرد: نه تنها اقتصاد انرژی، بلکه حوزه‌های فناوری و خدمات در این چرخه نقش‌آفرین شده است. ارزش افزوده و درآمدهای این حوزه به قدری جذاب و رقابتی است که می‌تواند زمینه‌ساز شکل‌گیری طیف گسترده‌ای از استارت‌آپ‌ها در بخش انرژی ساختمان شود.

کد خبر 308430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =