نشست نمایندگان کارکنان رسمی با معاون وزیر نفت برگزار شد

نمایندگان کارکنان رسمی صنعت نفت، پرسش‌ها و درخواست‌های کارکنان را به نمایندگی از آنان در نشستی با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت مطرح کردند.

به گزارش شانا، متن اطلاعیه نمایندگان کارکنان صنعت نفت درباره این نشست که در اختیار شانا قرار گرفته، به شرح زیر است:

«به اطلاع کارکنان گرامی صنعت نفت می‌رساند، به دنبال برگزاری نشست‌های نمایندگان کارکنان رسمی با معاون محترم وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی جهت پیگیری مطالبات صنفی، روز یکشنبه (۲۷ مهرماه) نشستی با حضور دکتر فرزین مینو، معاون محترم وزیر، دکتر علی غفاری‌نژاد، رئیس راهبری سیستم جامع نیروی انسانی، علیرضا ترابی، مدیرکل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی، سیدموسی موسوی، علی زائری، مهدی حیاتی و رضا مختار (نمایندگان کارکنان صنعت نفت) برگزار شد و در زمینه سؤالات، درخواست‌ها و پیشنهادهای کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی و ستادی، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

معاون محترم وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در این نشست، با صبوری و سعه‌ صدر به استماع موضوع‌های مطرح شده ازسوی کارکنان از جمله افزایش مبلغ وام کارکنان، نحوه اختصاص شایستگی، بررسی تعدیل مدرک تحصیلی کارکنان و ... پرداخت و از پیشنهاد تداوم برگزاری نشست‌ها تا زمان حصول نتیجه، استقبال کرد.»

کد خبر 308613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =