ناوگان ملی حفاری موفق به دریافت گواهینامه COF شد

هشت دستگاه دیگر ناوگان شرکت ملی حفاری ایران موفق به دریافت گواهینامه اولویت یک و دو تجهیزات COF از مراجع ذی‌صلاح مورد تائید وزارت نفت شدند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مهران مکوندی، معاون مدیرعامل این شرکت در امور فنی و مهندسی گفت: براساس شیوه‌نامه‌ها و و تأکید مقام عالی وزارت نفت، دریافت گواهینامه (CERTIFICATE OF FITNESS) برای همه دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری چاه‌های نفت و گاز الزامی است.

وی با بیان اینکه روزآمدسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری برای حضور فعال در پروژه‌ها به‌ویژه پروژه‌های میدان‌محور (طرح نگهداشت و افزایش تولید) در اولویت برنامه‌های شرکت است، اظهار کرد: در چارچوب دریافت گواهینامه COF همه تجهیزات مربوط به کنترل فوران، سیستم‌های بالابری، سکوی حفاری، سیستم‌های گردش سیال، برق دستگاه در موتورآلات و ماشین‌آلات، ایمنی و سازه و زیرسازه بررسی و ارزیابی شد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی با بیان اینکه این کار با تلاش مؤثر کارکنان مدیریت عملیات، نگهداری و تعمیرات، برنامه‌ریزی و پیگیری اداره‌های بازرسی فنی و برنامه‌ریزی تعمیرات امور مهندسی محقق شد، گفت: با اقدام‌های به عمل آمده گواهینامه‌های اولویت یک مربوط به ۲۴ دستگاه حفاری برای مدت ۶ ماه تمدید شد.

مکوندی افزود: در زمان حاضر برنامه‌ریزی برای پیگیری و دریافت گواهینامه برای هشت دستگاه حفاری دیگر نیز در حال اجراست.

وی یادآور شد: شرکت ملی حفاری ایران تاکنون موفق به دریافت ۳۲ گواهینامه COF برای دستگاه‌های حفاری شامل ۳۰ دکل خشکی و دو دکل دریایی شده است.

کد خبر 308616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =